قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برای آزادسازی سهام عدالت

قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برای آزادسازی سهام عدالت

 

قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برای آزادسازی سهام عدالت/ منطقه سفید به معنای عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیست، این دستورالعمل ها باید در مناطق سه گانه قرمز، زرد و سفید با حساسیت رعایت شوند/ دنیا نظاره گر روند مبارزه ایران با بیماری کرونا است؛ پیروزی در این مقطع پیروزی ملت ایران است / تبریک روز خلیج فارس به ملت ایران؛ ملتی که این خلیج به نام آنها است و برای همیشه خلیج فارس باقی خواهد ماند/ آمریکایی ها بدانند این خلیج اسمش خلیج فارس است نه خلیج نیویورک و واشنگتن؛با درک شرایط هر روز علیه ملت ایران توطئه نکنند

قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برای آزادسازی سهام عدالت

 

رئیس جمهور با قدردانی از موافقت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست آزادسازی سهام عدالت، تاکید کرد که در این شرایط سخت هر چه بتوانیم دارایی های مردم را به روز و مالکیت مردم را شفاف و اختیارات کار را به صاحبان مال برگردانیم، اقدامی ارزشمند و بزرگ خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، به شورای عالی بورس نیز دستور داد در کوتاه ترین زمان ممکن مقررات و آیین نامه های ضروری در این زمینه را آماده کند.
رئیس جمهورهمچنین با تبریک روز خلیج فارس به ملت ایران اظهارداشت: این روز را به ملتی که این خلیج به نام آنها است و برای همیشه خلیج فارس باقی خواهد ماند، تبریک می گویم و دشمنان بدانند ارتش، سپاه و همه نیروهای انتظامی و نظامی ایران، پاسدار امنیت این آبراه بوده و خواهند بود.
دکتر روحانی گفت:آمریکایی ها بدانند اسم این خلیج، “خلیج فارس” است نه خلیج نیویورک و واشنگتن و این ملت هزاران سال حافظ امنیت این آبراه بوده و هستند و آنان باید با درک شرایط، هر روز علیه این ملت توطئه نکنند.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود حراست از سلامتی مردم و تامین نیازمندی های جامعه را از اولویت دولت خواند و اظهارداشت: الان هم می گوییم در خانه بمانید و صرفا برای فعالیت و کار ضروری، با احتیاط و هوشمندانه از خانه خارج شوید و در عین حال هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که پایان اپیدیمی ویروس کرونا چه زمانی است و باید با رعایت کامل و دقیق دستورالعمل های بهداشتی برای فعالیت، کار، علم آموزی و تحقیقات و امیدآفرینی در جامعه، آماده شویم.
دکتر روحانی گفت: منطقه سفید به معنای عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیست، این دستورالعمل ها باید در مناطق سه گانه قرمز، زرد و سفید با حساسیت، رعایت شوند.
رئیس جمهورهمچنین با قدردانی از همه کارگران، کشاورزان و تولیدگران کشور تصریح کرد: باید قدردان همه کارگران، کشاورزان و تولیدگران کشور بود چرا که امروز تامین برخی مواد غذایی و دارویی درعرصه جهانی، با داشتن پول و امکانات هم بسیار سخت و گاهی ناممکن شده است.
متن سخنان دکتر روحانی به این شرح است:
خبر تکمیل می شود…

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *