فولاد بریتانیا: رقبای اروپایی به خاطر بحران انرژی به ما می خندند

تولیدکنندگان فولاد بریتانیا درخواست جدیدی برای مداخله فوری دولت در بحران انرژی کرده اند. ، هشدار می دهد که آنها پس از اینکه اخیراً چندین بار مجبور به توقف تولید شدند، مایه خنده اروپا هستند.

این یک روز پس از آن است که کیت اندرسون، مدیر اجرایی اسکاتلندی پاور، گفت که شرکت بریتانیایی بازار انرژی با یک “قتل عام مطلق” مواجه شد که می تواند حداقل ۲۰ تامین کننده را در ماه آینده مجبور به ورشکستگی کند، مگر اینکه دولت سقف قیمت انرژی را بازبینی کند.

سازمان تولیدکنندگان Make UK گفت که امیدوار است دولت ۱۰ روز پیش پس از دریافت اطمینان از وزیر بازرگانی وارد عمل شود، کواسی کوارتنگ.

در حالی که اتحادیه اروپا در حال حاضر اقدام سریعی برای حفاری صنایع خود انجام داده است، Make UK می ترسد که دولت تعهد می کند برای حمایت از صنعت بریتانیا در کشمکش داخلی بین کوارتنگ و صدراعظم، ریشی سوناک، گرفتار شده باشد.

استفان فیپسون، مدیر اجرایی Make UK، گفت: “ما هیچ راه حلی از سوی دولت ندیده ایم.”

سرامیک ها صنعت، بخش کلیدی تجارت ساختمانی که شامل تولید آجر و کاشی است، همچنین خواستار واکنش سریع دولت شده است.

لورا کوهن، مدیر اجرایی کنفدراسیون سرامیک بریتانیا، گفت: “دولت باید برای رفع نگرانی های ما در مورد عدم رقابت فزاینده بریتانیا در قیمت گاز، برق و کربن در سطح بین المللی اقدام کند. . آنها همچنین باید در صورت محدود شدن عرضه، به خطر فیزیکی قطع ارتباط بپردازند.

نهادهای تجاری در حال حاضر هشدار می دهند که فقط گاز نیست بلکه افزایش قیمت برق نیز باعث ایجاد بحران در تولید می شود. گرت استیس، مدیر UK Steel، گفت که هزینه برق از میانگین ۲۵۰ پوند در مگاوات ساعت به ۱۰۰۰ پوند در جمعه گذشته افزایش یافت و افزایش های مشابه به طور نامنظم برای بیش از یک ماه اتفاق افتاد.

“شرکت‌ها باید تصمیمات سختی در مورد توقف تولید برای آن چند ساعتی که در شش هفته گذشته انجام داده‌اند، بگیرند. این افزایش قیمت ها شگفت انگیز بوده است. آنها در حال حاضر به جای استثنا قاعده هستند و ممکن است دو تا سه ساعت قبل از پایین آمدن ادامه داشته باشند.

استیس گفت که توقف تولید آخرین چیزی است که در این زمینه وجود دارد. صنعت فولاد که قبلاً دچار مشکل شده بود می خواست به این دلیل عمل کند که تولید “خاموش” کارخانه ها را کمتر کار می کند ، آلایندگی را افزایش می دهد و به کوره ها آسیب می رساند.

کوارتنگ دو هفته پیش پیشنهادی به خزانه داری داد Make UK می گوید پیشنهاد مورد انتظار وام‌های با پشتوانه دولتی راه‌حلی نبود.

«کواسی در جلسات ما بسیار حمایت می‌کرد، اما ما کمی بدخلق بودیم زیرا خیلی زیاد بود. پیپسون ، که در حال حاضر نگران است که خزانه داری درک نمی کند که چگونه افزایش قیمت انرژی در صنعت مهم است.

“این یک سوختگی است مشکل در حال حاضر کواسی تمام این کارها را انجام داد و ما نتایج هیچ یک از آن‌ها را ندیده‌ایم.

استیس گفت که هزینه انرژی در بریتانیا سه برابر رقبای خود در بریتانیا است. آلمان “ما احساس می کنیم که اکنون در حال از دست دادن سهم بازار به تولیدکنندگان خارجی فولاد، و به ویژه برای کسانی که به ما نزدیک هستند، هستیم، زیرا آنها می توانند فولاد را به سرعت به بنادر ما، نه تنها اتحادیه اروپا، بلکه برخی از آنها را نیز از ترکیه برسانند.

“ما از تولیدکنندگان فولاد آمده ایم که مدام می خندند و می گویند، “ما اکنون می توانیم بازار شما را هجوم آوریم، زیرا ما بسیار رقابتی تر از همیشه هستیم”. او گفت.

فیپسون ضربات سه گانه افزایش قیمت انرژی، کمبود نیروی کار و بحران کانتینر حمل و نقل شروع به ضربه زدن به مصرف کنندگان کرده بود.

هزینه غذا و نوشیدنی بین ۱۸ تا ۲۰ درصد در سطح تولید افزایش یافته است. هزینه تولید مواد در تولید ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش می یابد. پیپسون افزود.

سخنگوی دولت گفت: “وزیران و مقامات همچنان به طور سازنده و منظم با صنعت همکاری می کنند تا درک کنند و به hel p تاثیرات بالای قیمت جهانی گاز را کاهش دهد. اولویت ما اطمینان از مدیریت هزینه ها و حفظ منابع انرژی است. “


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *