فعالیت ۶ فروشگاه اینترنتی در قم

به گزارش خبرآنلاین از قم ؛ مرتضی حیدری گفت : پنج هزار و ۱۳۱ مورد بازرسی در ایام شیوع کرونا در استان صورت گرفت که نتیجه آن کشف ۵۳۸ تخلف و تشکیل ۳۷۶ پرونده به ارزش دو میلیارد و ۴۹۶ میلیون تومان بود.

وی ادامه داد: در حوزه فروش اینترنتی در ابتدا سه فروشگاه اینترنتی در قم داوطلب شدند که تعداد این فروشگاه‌ها اکنون به ۶ فروشگاه رسیده است و این فروشگاه‌ها به صورت اینترنتی کالاها را عرضه می‌کنند و فروشگاه‌های اینترنتی در قم قابلیت گسترش را دارند.

فرماندار قم افزود: برای تبلیغ رایگان فروشگاه‌های اینترنتی، مجوز در سطح ملی داده شده است و تعداد این فروشگاه‌ها در شهر قم افزایش پیدا می‌کند، فروشگاه‌های اینترنتی شهر مورد بازدید نیروهای بهداشت و درمان قرار گرفتند.

حیدری با اشاره به عملکرد کمیته غربالگری در شهر قم اظهار کرد: ۱۱۶ نفر از عوامل هلال احمر در ۱۵ پایگاه هلال احمر به تب سنجی مشغول هستند و ۱۵۸ هزار و ۳۷۱ نفر در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر قم تب سنجی شدند که ۴۴۱ نفر تب داشتند و ۱۱۷ نفر به مراکز درمانی ارجاع شدند.

وی ادامه اد: باید بسته برخورد با قانون شکنان در صنوف استان قم تدوین شود و کم کاری در این زمینه موجب افزایش شیوع کرونا می‌شود.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: در عمده روستاهای شهر قم تونل ضد عفونی ایجاد شده است و تجمع برخی از افراد در حاشیه رودخانه‌های شهر به بهانه تفریح موجب شیوع کرونا خواهد شد.

۴۶


منتشر شده

در

قم

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *