فعالیت ۱۰ واحد تولید ماسک در استان آذربایجان غربی

فعالیت ۱۰ واحد تولید ماسک در استان آذربایجان غربی
فعالیت ۱۰ واحد تولید ماسک در استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، بهنام شهدی امروز پنجشنبه در جلسه ای که با حضور تولید کنندگان ماسک در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، با اشاره به افزایش تقاضای اقلام بهداشتی بویژه ماسک در استان گفت: برای رفع این کمبودها در نظر داریم با افزایش ظرفیت تولید و تعداد مراکز تولید ماسک در مسیر رفع موانع و مشکلات گام برداریم.

وی افزود: از زمان شیوع کرونا با افزایش تولید کارخانه های تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده توانستیم بازار را اشباع و در این مورد مدیریت صورت گرفت همچنین در خصوص دستکش هم روند تولید و توزیع نیز با روند مناسبی در جریان است.

شهدی ادامه داد:  در خصوص ماسک علیرغم تلاشهای انجام گرفته، تولید پاسخگوی نیاز بحق مردم نیست و در این رابطه برنامه های مختلفی از جمله افزایش تولید و واردات ماسک پیگیری می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تصریح کرد: به زودی واحدهای جدیدی به چرخه تولید ماسک در استان اضافه می شوند.

شهدی همچنین بر رعایت پروتکل های بهداشتی در کارگاههای تولید ماسک و ساماندهی این واحدهای مردمی تاکید نمود و اظهار داشت: باید همه کارگاهها این پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در توزیع اقلام بهداشتی باید اول واحدهای تولید مواد غذایی با تراکم بالای کارگری، مراکز خدمات درمانی بهداشتی غیر دانشگاهی و خصوصی ، نانوایان، بیماران خاص، رانندگان اتوبوس و تاکسی، کارگران پسماند شهرداری و اداراتی که مراجعین زیادی دارند و بانکها و بازرسین ادارات در اولویت توزیع قرار بگیرند.

۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *