فعالیت قرارگاه مواسات و همدلی در هرمزگان آغاز شد

فعالیت قرارگاه مواسات و همدلی در هرمزگان آغاز شد
فعالیت قرارگاه مواسات و همدلی در هرمزگان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عبادی زاده عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت‌های قرارگاه مواسات و همدلی که در استان هرمزگان آغاز به کار کرد، بیان داشت: قرارگاه تحت عنوان همدلی و مواسات در استان هرمزگان با همت همه عزیزان و دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه امام سجاد (ع) راه اندازی کردیم.

وی عنوان کرد: فعالیت این قرارگاه در مرحله اول از نیمه شعبان تا روز عید فطر خواهد بود و سپس در آینده هم خواهد توانست مراحل کار را در حوزه‌های دیگر همچون کمک به زلزله زدگان و آسیب دیدگان از سیل دنبال کند.

حجت الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: هر موقعی که در جامعه ما مشکلی به وجود بیاد همچون حوادث غیر مترقبه زلزله یا حوادثی از این قبیل انشالله عزیزان ما در قرارگاه رزمایش‌های خودشان را شروع خواهند کرد.

به گفته نماینده ولی وفقیه در هرمزگان، اولین مرحله این رزمایش در ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد. انشاالله مردم فکور و مردم نیک اندیش و خیر اندیش استان هرمزگان با یک نگاه الهی به این قضیه وارد امور خیرخواهانه

وی عنوان کرد: امروز به حمدالله می‌بینیم که مردم عزیز و بزرگوار ما کمک‌های خودشون رو برای اولین مرحله ارسال کرده‌اند تا به دست نیازمندانبرسد و سعی می‌کنیم در طول این مدت ۱۰۰ هزار بسته کمکی را در دو مرحله به دست نیازمندانی که شناسایی شدند و کسانی که به خاطر مشکلات کرونا و مسائلی از این قبیل کار و شغل خود را از دست دادند برسد.

حجت الاسلام عباید زاده اظهارداشت: اینها آدم‌های نیازمندی نبودند اهل کار بودن اهل تلاش بودند و کارگران روزمزد بودم که با کار روزانه امورات زندگی را پیش می‌بردند اینها اصالت ما هستند و دیده می‌شوند و همین طور صاحبان بعضی از مشاغل که اینها در واقع شغلشون به واسطه شرایط کشور و به خاطر بیماری کرونا از دست دادند.

وی اضافه کرد: اطلاعات افرادی که بیکار شده‌اند شناسایی شده‌اند امیدواریم در این رزمایش همدلی و وفاق کسی از قلم نیافتد و ما بتوانیم در دو مرحله انشالله حدود ۱۰۰ هزار بسته کمکی را به در خانه نیازمندان ببریم و بار اجرایی و عملیاتی کار به عهده بسیجیان عزیز ما در پایگاه‌های مقاومت بسیج در کنار روحانیون ائمه جماعات است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *