فعالیت در آرامستان ها از سخت ترین مشاغل است

فعالیت در آرامستان ها از سخت ترین مشاغل است
فعالیت در آرامستان ها از سخت ترین مشاغل است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حشمت الله صیدی با حضور در آرامستان بهشت محمدی سنندج، به مناسبت هفته کار و کارگر از کارگران این مجموعه تجلیلکرد و اظهار داشت: شهرداری ها بعنوان یک نهاد مردمی وظایف بسیار مهم و خطیری در راستای خدمات رسانی به شهروندان و رفع مشکلات شهری برعهده دارند.

وی افزود: کارگران شهرداری ها جزو نیروهای بسیار خدوم و زحمتکش هستند که بصورت شبانه روزی و در بخش های مختلف در حال فعالیت هستند و خوشبختانه شهروندان هم قدردان زحمات این قشر زحمتکش هستند.

شهردار سنندج ادامه داد: همواره شهرداری ها در بحران ها، حوادث و مناسبت های مختلف در سطح شهر در خط مقدم خدمات رسانی و امداد رسانی هستند که کارگران در ارائه این خدمات نقش بسزایی را ایفا می کنند.

صیدی یادآور شد: شیوع ویروس کرونا یکی از بحران هایی بود که کل جهان را در برگرفت و در دو ماه اخیر شاهد تلاش همه جانبه تمامی دستگاه ها و نهادها بودیم که تلاش شهرداری ها در راستای کاهش شیوع این ویروس منحوس قابل توجه بوده است.

وی بیان کرد: سازمان آرامستان ها به دلیل نوع فعالیت کاری خود یکی از سازمان هایی است که فعالیت در آن به خاطر شرایط روحی مراجعان آن از سخت ترین مشاغل است.

شهردار سنندج گفت: یکی از بخش های مهم شهرداری که در این ایام با از خود گذشتگی و ایثار تلاش خالصانه ای داشتند کارکنان و کارگران سازمان آرامستان ها بودند که نقش مهمی را ایفا کردند.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *