عملیات ساخت یک هزار واحد مسکونی در اهواز آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی فاز دوم عملیات اجرایی هزار واحد مسکونی کارکنان سپاه اظهار کرد: پس از توافقی که میان دولت و نیروهای مسلح برای ساخت منازل مسکونی برای کارکنان سپاه و نیروهای مسلح به دست آمد، امروز طرح ساخت هزار واحد مسکونی برای پرسنل نیروهای مسلح شروع شده است.

وی افزود: پیش‌تر هم تعدادی ساختمان در این منطقه باکیفیت خوب و مناسب ساخته شده است و همچنین در مکان‌های دیگر اهواز نیز این کار ارزشمند برای نیروهای مسلح به انجام رسیده است.

شریعتی بیان کرد: امید می‌رود که در وقت مقرر و با برنامه پیش‌بینی شده این پروژه به انجام برسد و پرسنل نیروهای مسلح صاحب مسکن شده و شرایط معیشتی بهتری پیدا کنند.

استاندار خوزستان یادآور شد: کارهای خوبی در استان خوزستان در بخش «مسکن» آغاز شده است از جمله در منبع آب اهواز که حدود یک هزار و ۶۰۰ واحد شروع شده است که ۸۰۰ واحد آن جابه‌جا می‌شود که شامل منازلی است که بعضاً غیراصولی و روی تپه ساخته شده و با اجرای این طرح این منازل برچیده خواهد شد.

شریعتی ادامه داد: طرح اقدام ملی تولید مسکن نیز با حدود هفت هزار و ۶۰۰ واحد را در خوزستان شروع کرده‌ایم و اجرای آن با بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام است و ویژه افراد نیازمند مسکن و مسکن اولی‌هاست.

استاندار خوزستان گفت: امید می‌رود با تکمیل این طرح‌ها که اقدامات بسیار مؤثری به شمار می‌روند، بافت مسکونی را در سطح استان به شرایط استاندارد نزدیک کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *