عظیم رفیق پرونده دادگاه را با CCC یورکشایر حل و فصل می کند و عذرخواهی می کند

عظیم رفیق پرونده دادگاه استخدامی خود را با یورکشایر در میان ستایش و عذرخواهی کاملش پاتل ، رئیس جدید باشگاه، به دلیل اینکه در مورد نژادپرستی که در زمان بازی در هدینگلی با آن مواجه شد، سرپوش گذاشت.

سخنرانی بعد از ظهر دوشنبه، سه روز پس از نشستن بر صندلی در یورکشایر. لرد پاتل فاش کرد که در آخر هفته نزدیک به هفت ساعت را صرف گفتگو با رفیق کرده است که مبلغ شش رقمی دریافت کرده است. پس از آنچه او به عنوان “گام های اولیه مهم” برای بازسازی باشگاه بحران زده توصیف کرد، این بازیکن ۶۱ ساله متعهد شد که “تغییرات فوری و لرزه ای” را در باشگاه ایجاد کند تا اطمینان حاصل شود که هرگز تکرار نخواهد شد.

پاتل گفت: “از عظیم به خاطر شجاعتش در صحبت کردن تشکر می کنم. بگذارید از همان ابتدا واضح بگویم: نژادپرستی یا تبعیض به هر شکلی که باشد شوخی نیست. عظیم یک افشاگر است و باید از او تمجید کرد. او هرگز نباید تحت این شرایط قرار می‌گرفت.

«ما از آنچه شما و خانواده‌تان تجربه کرده‌اید و روشی که ما با آن برخورد کرده‌ایم متأسفیم. اتفاقی که برای شما افتاد هرگز نباید تکرار شود.»

او در مورد صحبت های آنها گفت: «سخت بود و در واقع بسیار غم انگیز بود. برای من سخت بود، برای او فوق العاده سخت بود.» “شما احساس کردید: “چرا ما باید این کار را با هر انسانی انجام دهیم؟”

همراه با توافق و دعوت از رفیق برای مشارکت در روند بازسازی، پاتل اعلام کرد. بررسی مستقل فرآیندهای گزارش دهی باشگاه پس از اعتراف به “نقص” بودن تحقیقات ۱۲ ماهه. همچنین یک خط تلفن برای بازیکنان یا کارمندان، در گذشته یا حال، برای به اشتراک گذاشتن تجربیات مشابه ایجاد شده است.

پتل، انگلستان و ولز سابق کریکت معاون هیئت مدیره، خواهان یک دوره “حقیقت و حقیقت” است. آشتی» در حالی که او به طور همزمان با بحران مالی پیش رو در یورکشایر مقابله می کند. حامیان مالی فرار کرده‌اند و مسابقات مردان انگلیس در سال آینده – به ارزش بیش از ۳.۵ میلیون پوند درآمد – می‌تواند به جای دیگری نقل مکان کند، مگر اینکه باشگاه ثابت کند اصلاح شده است.

رفیق غرامت دریافت خواهد کرد. بخشی از تسویه حساب خود با یورکشایر – ضربه دیگری به خزانه یک شهرستان با بیش از ۱۸ میلیون پوند بدهی – اما مهمتر از همه، این مرد ۳۰ ساله توافق نامه عدم افشای اطلاعات را امضا نکرده است و می تواند آزادانه در مورد این موضوع صحبت کند. پاتل به خاطر این شرط که بخشی از مذاکرات قبلی باشگاه بود عذرخواهی کرد.

در بیانیه ای رفیق از پاتل برای “شروع خوب” تشکر کرد و قصد خود را برای ارائه مدرک به دیجیتال پارلمان، تکرار کرد. کمیته منتخب فرهنگ، رسانه و ورزش هفته آینده و از مارک آرتور، مدیر اجرایی و مارتین موکسون، مدیر کریکت خواستند استعفا دهند.

رفیق می گوید که از رختکن گزارش داده است. مشکلاتی برای این زوج و حنیف مالک، رئیس سابق باشگاه در سال ۲۰۱۸، با خلاصه گزارشی که در سپتامبر منتشر شد به این نتیجه رسید که باشگاه نتوانسته است به درستی این موضوع را در راستای سیاست‌های خود افزایش دهد.

رفیق گفت: “مارک آرتور، مارتین موکسون و بسیاری از اعضای کادر مربیگری بخشی از این مشکل بوده اند.” او گفت: «آنها به طور مداوم مسئولیت آنچه را که تحت نظرشان اتفاق افتاده است، بر عهده نگرفته‌اند و باید بروند. من از آنها می‌خواهم که کار درست را انجام دهند و استعفا دهند تا راه را برای کسانی که آنچه را که برای آینده باشگاه لازم است انجام دهند، باز کنند. -۱۰khgmf”>

>=”dcr-nnoipb”>عظیم رفیق، که در سال ۲۰۱۲ عکس گرفته شده است، از لرد پاتل، رئیس جدید یورکشایر برای “شروع خوب” تشکر کرده است، اما گفته است که تعدادی از اعضای باشگاه امروز “بخشی از مشکل بوده اند”. عکس: گالو Images/Getty Images

پتل گفت که هنوز فرصت نکرده است که گزارش ۱۰۰ صفحه ای یورک شایر را به طور کامل در مورد اتهامات رفیق بررسی کند، اما افزود: “من چه هستم” تا به حال دیده ام احساس ناراحتی می کند. این باعث می‌شود که احساس کنم فرآیند آنطور که باید تکمیل نشده است.

در مورد موضوع آرتور و موکسون، که از آن زمان به‌طور عمومی در مورد این موضوع صحبت نکرده‌اند. رفیق این کار را با ادعاهای خود در سال ۲۰۲۰ انجام داد، پاتل گفت که او قبل از تصمیم گیری در مورد آینده آنها به جنبه رویدادهای آنها گوش خواهد داد، البته با این اخطار که “رهبری در هر یک از این شرایط مهم است”.

باید دید که آیا گزارش بحث برانگیز درباره اتهامات رفیق هرگز علنی خواهد شد یا خیر، با تایید پاتل که در ابتدا فقط به کسانی که “منافع قانونی” دارند، از جمله کمیسیون برابری و حقوق بشر و جولیان نایت نماینده مجلس، رئیس کمیته DCMS.

این رسوایی جنبه های زیادی داشت، از جمله اعتراف اخیر از سوی گری بالنس، زن خفاش، مبنی بر اینکه وی در طول مدت آنها از زبان نژادپرستانه نسبت به رفیق استفاده کرده است. زمان به عنوان هم تیمی، چیزی واجد شرایط به عنوان یکی از ویژگی های نسخه دو طرفه “دوستانه” آنها است پاتل، که گفت با همه بازیکنان فعلی، از جمله بازیکنان خارج از انگلیس در انگلیس صحبت خواهد کرد، اصرار داشت که به هر کسی که از کلمه P در هر زمینه ای استفاده می کند، در را نشان می دهد. . او افزود، با این حال، با استناد به طوفان توییت تاریخی که اولی رابینسون انگلستان را در طول تابستان به عنوان الگویی برای چنین حوادثی فرا گرفت.

مایکل وان، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، همچنین گفتن به چهار بازیکن آسیایی – رفیق، عادل رشید، اجمل شهزاد و رعنا نوید الحسن – را تکذیب کرده است که “تعداد شما خیلی زیاد است”. خیلی، ما باید کاری در مورد آن انجام دهیم» در سال ۲۰۰۹. رعنا، ورزشکار سابق پاکستانی، تأیید کرد که او نیز در آن زمان این را شنیده است.

وون، که دوشنبه شب از حضور مستقیم در رادیو بی بی سی ۵ کنار گذاشته شد، قبلا از صحبت با تیم تحقیق خودداری کرده بود. در سال گذشته، اما پیام پاتل به بازیکن سابق یورکشایر این بود که اکنون با باشگاه تعامل داشته باشد. پاتل گفت: “من مطمئن خواهم شد که این کار به شیوه ای منصفانه و مناسب انجام می شود.”

پتل نزدیک به یک ساعت در هدینگلی صحبت کرد و تجربیات خود را از نژادپرستی در دوران رشد بیان کرد. در برادفورد پس از مهاجرت خانواده‌اش از کنیا در دهه ۱۹۶۰. او خود را در حال یادگیری تبدیل شدن به یک دونده سریع توصیف کرد، در حالی که هر آخر هفته شاهد “اسکین هدها درگیر پاکی-باشینگ” بودند. او توضیح داد که کریکت او را نجات داد.

این تجربیات، و یک حرفه پیشگام در مددکاری اجتماعی که باعث شد او در سال ۱۹۹۹ موفق به دریافت جایزه OBE شد، رویکرد پاتل را پس از پرتاب شدن با چتر به داخل زمین نشان داده است. بحران فعلی؛ به همین ترتیب، دوران حضورش در هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا که در طی آن به تدوین طرح تعامل هیئت حاکمه در جنوب آسیا کمک کرد.

پتل افزود: «شمولیت در خون من جاری است. یورکشایر خانه من است و می خواهم باشگاه را به مکانی برای همه افراد با هر پیشینه ای تبدیل کنم. من می خواهم جو روت بعدی، ویرات کهلی بعدی، بابر اعظم بعدی را پیدا کنم. اینجا خانه آنهاست، در کاملا باز است، بیا و رویاهایت را اینجا زندگی کن.

راهنمای سریع

چگونه امضا کنم برای هشدارهای اخبار ورزشی آماده هستید؟

نمایش

  • دانلود برنامه Guardian از اپ استور iOS در آیفون یا فروشگاه Google Play در تلفن های اندرویدی توسط در حال جستجو برای “نگهبان”.
  • اگر قبلاً برنامه Guardian را دارید، مطمئن شوید که از آخرین نسخه استفاده می‌کنید.
  • در برنامه Guardian، روی دکمه زرد در پایین سمت راست ضربه بزنید، سپس به تنظیمات (نماد چرخ‌دنده) بروید. سپس اعلان‌ها.
  • اعلان‌های ورزشی را روشن کنید.
آیا این مفید بود؟

e>

“من مصمم هستم که این باشگاه را دوباره به قلب تپنده کریکت انگلیس تبدیل کنم. پس از ۱۵۸ سال ما آماده تغییر هستیم. … ما آماده پذیرش گذشته هستیم و آماده ایم به باشگاهی تبدیل شویم که مردم می توانند برای انجام کارهای درست به آن اعتماد کنند.”

روز دوشنبه عرفان امجد، ۲۸ ساله بازیکن سابق آکادمی یورکشایر، به بی بی سی گفت که در سن ۱۶ سالگی توسط یکی از کارکنان باشگاه مورد آزار نژادپرستانه قرار گرفته است. باشگاه گفت: “ما تاکنون از این ادعا بی اطلاع بودیم، اما به طور مناسب بررسی خواهیم کرد.” تأثیر تبلیغات پیرامون یورکشایر بر روی این ورزش. او گفت: «فکر نمی‌کنم این موضوع خیلی روی آن تأثیر بگذارد. “اگر چیزی به افراد بسیار بیشتری داده شود – افرادی که احتمالاً قبلاً احساس نمی کردند می توانند صحبت کنند.

هر گونه سود شخصی من فکر می کنم او خواهان تغییر است و این چیزی است که برای آن اصرار دارد. پیش رفتن ممکن است در ابتدا تأثیر داشته باشد، اما فکر می‌کنم فراتر از آن، عالی خواهد بود. گاهی اوقات برای بیرون آمدن واقعی نیاز به کمی شیب دارید و این از دیدگاه یورکشایر نیز هست. به عنوان کل جامعه کریکت، فرهنگ، تغییرات بزرگی رخ خواهد داد.”


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *