عده ای شیطنت می‌کنند/ کار را بر منافع شخصی مقدم می‌دانیم

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا اینچه درگاهی در پایان مجمع سالیانه فدراسیون ژیمناستیک در جمع خبرنگاران گفت: موضع وزارت ورزش و فدراسیون مشخص است. بر هماهنگی با وزارت در مجمع عمومی امروز تاکید شد و نتیجه اش نیز ان شاءالله در عملکرد مشخص می‌شود.

وی در خصوص حواشی ژیمناستیک تاکید کرد: حواشی برای همه ایجاد می‌شود و در چند ماه گذشته عده‌ای اهتمام ویژه ای برای حواشی داشتند اما ما سعی کردیم توجهی به آن نداشته باشیم. مشکل خاصی وجود ندارد ولی عده‌ای شیطنت داشته‌اند. هیچ مورد خاصی برای فعالیت‌های فدراسیون وجود ندارد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مورد وضعیت دبیر فدراسیون گفت: اجازه بدهید در مورد این موضوع خود وزارت ورزش تصمیم بگیرد. خودمان را متعلق به وزارت ورزش و جوانان می‌دانیم. ما کار را مقدم بر منافع شخصی می‌دانیم.

وی در خصوص شرایط کسب سهمیه المپیک کیخا گفت: ژیمناستیک تا کنون موفق به کسب سهمیه نشده است و در مصاحبه انتخاباتی‌ام گفتم که متصور شدن سهمیه در المپیک ۲۰۲۰ خیلی دیر است. سه مسابقه باقی مانده داریم و کیخا، جامعی و کهنی در این رقابتها شرکت می‌کنند.

اینچه درگاهی در خصوص ویزای استرالیا گفت: به هر حال ویزا در ابتدا صادر نشد و وارد جزئیات آن نمی‌شوم، با کمک وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک خوشبختانه این مشکل حل شد.

منبع : مهرنیوز


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *