عدم بازاریابی مناسب، مشکل عمده صنایع دستی تولیدی بانوان

عدم بازاریابی مناسب، مشکل عمده صنایع دستی تولیدی بانوان
عدم بازاریابی مناسب، مشکل عمده صنایع دستی تولیدی بانوان

ایسنا/خراسان رضوی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: یکی از مشکلات عمده در تولید محصولات صنایع دستی توسط بانوان، نبود فروش و بازاریابی مناسب است.

محمد مطیع در نشست «بررسی راهکارهای مشکلات زنان کارآفرین در حوزه صنایع دستی» که به منظور حمایت از زنان کارآفرین و بررسی مشکلات آنان، با جمعی از صنعتگران و کارشناسان استانداری برگزار شد، با اشاره به تعامل انجام شده با دستگاه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری و دیگر دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: باید بخش دولتی، بخش خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار هم باشند تا بتوانیم حلقه گم‌شده توسعه پایدار را ایجاد کنیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره‌کل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی، وی در خصوص موانع پیش روی توسعه صنایع دستی ادامه داد: یکی از مشکلات عمده در تولید محصولات صنایع دستی توسط بانوان، نبود فروش و بازاریابی مناسب است.

مطیع تصریح کرد: خوشبختانه تعداد زنان تحصیل‌کرده جامعه رو به افزایش است و باید تلاش کنیم که این بانوان علاوه بر خوداشتغالی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی نیز داشته باشند.

همچنین در این نشست که هنرمندان صنایع دستی به بیان مشکلات و راهکارهای آن پرداختند، خدیجه احتشامی، کارآفرین و هنرمند صنایع دستی در رشته نگارگری گفت: عامل تقویت‌کننده در زنان کارآفرین، نگرش موافق اطرافیان و حمایت‌های معنوی دستگاه‌های دولتی به خصوص امور بانوان دستگاه‌های اجرایی است کصناه می‌تواند در افزایش و توسعه فروش محصولات و بازارهای فروش نقش مهمی را ایفا کند.

انتهای پیام


منتشر شده

در

اخبار استانها, خراسان رضوی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *