طی نیمه نخست فروردین ۵۲۰ هزار تردد در آذربایجان غربی ثبت شده است

طی نیمه نخست فروردین ۵۲۰ هزار تردد در آذربایجان غربی ثبت شده است
به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان غربی ؛  از ابتدای سال جاری تا( ۱۵ فروردین) از مبادی ورود و خروج استان ۵۲۰ هزار تردد ثبت شده که نسبت به سال گذشته کاهش ۶۳ درصدی را نشان می دهد.
مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: در سال ۹۸ از( ۸ تا ۱۵ فروردین) از مبادی ورود و خروج استان ۷۵۰ هزار تردد به ثبت رسیده بود که امسال در مدت زمان یاد شده به دلیل اجرایی شدن طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد های ثبت شده شاهد کاهش ۷۰ درصدی بوده و به عدد ۲۳۰ هزار تردد رسیده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: به دلیل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد روزانه از مبادی ورود و خروج استان کاهش چشمگیری داشته است به صورتی که در سال گذشته روزانه ۹۳ هزار تردد به ثبت می رسید در حالی که امسال به ۲۸ هزار تردد رسیده است.
وی با بیان اینکه در دوران بحران کرونا مشکلی برای تامین کالای های اساسی استان وجود ندارد، ادامه داد: از آغاز سال جاری ۱۵۵ دستگاه از ناوگان باری استان برای تامین کالاهای اساسی به بندر عباس و بندر امام خمینی (ره) اعزام شده است.
شکری تصریح کرد: این ناوگان با وجود شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اجرا شده ناشی از آن به دلیل انجام هماهنگی و تدابیر لازم توسط راهداری و تلاش کارکنان زحمت کش آن خوشبختانه با مشکلی مواجه نشده است و کالا های اساسی به موقع در اختیار مردم قرار گرفته است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به میزان محموله کالاهای اساسی اشاره و اظهار داشت: ۲۳ هزار تن انواع نهاده های دامی و گوشتی، گندم و شکر خام با استان وارد شده است که برای انجام این مهم سک هزار و ۲۸ فقره بارنامه توسط راهداری استان صادر شده است.
۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *