طلسم هدف اول رئال مادرید امشب خواهد شکست؟

طلسم هدف اول رئال مادرید امشب خواهد شکست؟

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن شروع خوب در این فصل لیگ قهرمانان نداشته و تا اینجا در چهار بازی ابتدایی خود تنها موفق به کسب شش امتیاز شده است. آنها برای صعود از مرحله گروهی کار دشواری پیش رو دارند و دیدار امشب آنها در استادیوم اولدترافورد مقابل منچستریونایتد از اهمیت زیادی در تعیین سرنوشت این فصل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان برخوردار است.

طلسم هدف اول رئال مادرید امشب خواهد شکست؟

اما کیلیان امباپه ، ستاره بزرگ و جوان پاری سن ژرمن در یک سال اخیر دچار افت عجیبی شده و مدت هاست در اروپا قادر به درخشش در ترکیب تیمش نبوده است. کیلیان امباپه در طی ۱۲ ماه و دقیقا ۶۱۹ دقیقه موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان نشده است. سه مسابقه مرحله گروهی در این فصل، دو دیدار از مرحله یک هشتم نهایی فصل گذشته با دورتموند، یک چهارم نهایی برابر آتالانتا، نیمه نهایی مقابل لایپزیش و شکست برابر بایرن مونیخ در فینال در اواخر ماه اگوست، دیدارهایی بوده که ستاره گرانقیمت فرانسوی در آن توفیقی نداشته است.

جالب اینجاست بر خلاف رقابت های اروپایی، کیلیان امباپه در لیگ یک فرانسه درخشان ظاهر شده و در هشت بازی اخیر ۹ بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. توماس توخل امیدوار است این روند در لیگ قهرمانان نیز تکرار شده و کیلیان امباپه امشب طلسم ناکامی های خود را در اولترافورد باطل کند. رئال مادرید به شدت کیلیان امباپه را زیر نظر دارد و ممکن است در سالهای آینده شاهد انتقال گرانقیمت این بازیکن به برنابئو باشیم.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *