طرح فاصله گذاری اجتماعی با همراهی مردم ادامه دارد

طرح فاصله گذاری اجتماعی با همراهی مردم ادامه دارد
طرح فاصله گذاری اجتماعی با همراهی مردم ادامه دارد

به گزارش خبرآنلاین استان البرز و بنا براعلام استانداری البرز، شهبازی شامگاه جمعه در بازدید از مبادی ورودی و خروجی شهرستان کرج (تقاطع پل حصارک، فردیس و محمدشهر) و بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، افزود: تمام دستگاه ها  اعم از نیروهای بسیج، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، هلال احمر، ثبت احوال و نمایندگان فرماندار در محل های اجرای طرح حضور دارند.
وی ادامه داد: در این بازدید ها دستور لازم برای تجهیز ماموران و داوطلبان اجرای طرح در مبادی به امکانات بهداشتی و ضدعفونی کننده، صادر شد تا ایمنی لازم را داشته باشند.
شهبازی خاطرنشان کرد: این طرح تا ۲۰ فروردین ماه اجرایی می شود و امید است که در این بازه زمانی اثربخش باشد که البته امکان تمدید آن نیز وجود دارد.
ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس با کاهش تماس و نبود برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در کشور و استان البرز است.
شیوه اجرای این طرح به این صورت بوده که صرفا افراد بومی و مقیم و ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر هستند و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

۴۶


منتشر شده

در

البرز

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *