طرح سناریوهای احتمال بروز انواع مخاطرات طبیعی در ایام کرونا تدوین شد

طرح سناریوهای احتمال بروز انواع مخاطرات طبیعی در ایام کرونا تدوین شد
طرح سناریوهای احتمال بروز انواع مخاطرات طبیعی در ایام کرونا تدوین شد

به گزارش ایسنا، اسماعیل نجار با بیان اینکه یکی از عوامل مهم در اجرای مطلوب مدیریت بحران، اطلاع رسانی مناسب و به کارگیری تجهیزات ارتباطی در شرایط بروز بحران است، گفت: برای رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از تماس و تجمع، پیش‌بینی‌های لازم به منظور راه‌اندازی سامانه ویدیو کنفرانس در ادارات کل مدیریت بحران استانداری‌های سراسر کشور انجام شده است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه سناریوهای احتمال بروز انواع مخاطرات طبیعی در ایام کرونایی در مناطق مختلف کشور  در سازمان مدیریت بحران کشور مطرح و راهکارهای احتمالی تدوین شده است، گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت سامانه ویدیو کنفرانس در زمان وقوع حوادث یکی از ضروریات مهم است.

نجار مدیریت حادثه در زمان طلایی را یکی از اصول مهم مدیریت بحران دانست و افزود: در حال حاضر کشیک ۲۴ ساعته در تمامی استان‌ها برای ارتباط با واحد هشدار سریع سازمان و پاسخگویی به درخواست‌های مطرح شده برقرار شده است.

وی برقراری سریع و مطمئن ارتباط از طریق سامانه ویدیو کنفرانس جهت تبادل اطلاعات و آمار، اعلام مشکلات و درخواست‌های مدیران و دستگاه‌های ذیربط بصورت برخط و همچنین  انتقال درخواست‌های شهروندان بصورت انلاین به استان‌های مربوطه برای امدادرسانی سریع را از دیگر مزایای این سامانه برشمرد.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *