طرح توسعه پالایشگاه شیراز موجب اشتغال و تولید ثروت می شود

طرح توسعه پالایشگاه شیراز موجب اشتغال و تولید ثروت می شود
طرح توسعه پالایشگاه شیراز موجب اشتغال و تولید ثروت می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس عنایت آلله رحیمی در جلسه بازدید از طرح توسعه پالایشگاه شیراز با ابراز خرسندی از اجرای این طرح بزرگ اظهار داشت: این طرح بزرگ همگام و هم خوان با شعار ” جهش تولید” است و ما در این خصوص به افزایش کیفیت و کمیت نیاز داریم تا موجب ثروت آفرینی شود.

وی با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای این َطرح گفت: سرمایه گذاری سه هزار و پانصد میلیارد تومانی در این طرح موجب اشتغال زایی و تولید ثروت برای فارس می‌شود و دست آورد زیست محیطی این طرح در تولید بنزین و نفت گاز با استانداردهای بالا نتایج مؤثری در کاهش آلایندگی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در استان فارس کاهش هزینه‌های جابجایی و تصادفات را از دیگر کارکردهای مؤثر اجرای طرح توسعه پالایشگاه شیراز عنوان کرد و گفت: اشتغال مستقیم این طرح بالغ بر ۳۰۰ نفر خواهد بود که با احتساب اشتغال جانبی حاصل از آن، تعداد زیادی از افراد جامعه مشغول به فعالیت می‌شوند و این نتیجه خودباوری نیروهای جوان کشور است.

رحیمی در ادامه خاطر نشان کرد: تجارب و توانمندی نیروهای فعال در این زمینه موجب جهش در صنعت نفت خواهد شد و این روند مورد اقبال همه جامعه است.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از توان و ظرفیت‌های بومی استان در اجرای این طرح بزرگ تاکید کرد: در بحث اشتغال نیز باید نیروهای بومی استان در اولویت قرار داشته باشند.

گفتنی است استاندار فارس به همراه مدیر کل پخش فرآورده‌های نفتی استان و مدیر کل حفاظت محیط زیست استان و مسئولین پالایشگاه از بخش‌های مختلف طرح توسعه پالایشگاه شیراز بازدید کرد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *