ضرورت جذب اعتبار برای توسعه فرهنگی شهرستان سلسله

ضرورت جذب اعتبار برای توسعه فرهنگی شهرستان سلسله
ضرورت جذب اعتبار برای توسعه فرهنگی شهرستان سلسله

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، احمد حسین فتایی در آیین معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله؛ افزود: تقویت بدنه اداری و جذب اعتبارات لازم جاری، فرهنگی و عمرانی در دستور کار اداره کل است که تحقق این مهم، زمینه توسعه فرهنگی و هنری شهرستان سلسله را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

وی عنوان کرد: این خطه از لرستان از ظرفیت فراوانی در حوزه فرهنگی و هنری برخوردار است و چهره های شاخص بسیاری از این دیار به عرصه فرهنگ و هنر کشور معرفی شده اند.

فرماندار سلسله نیز  در این مراسم گفت: اختصاص بودجه لازم در جهت بارورتر شدن ظرفیت های ویژه ی فرهنگی و هنری این شهرستان و ایجاد زیر ساخت های عمرانی لازم از مهمترین دغدغه ها می‌باشد.

شریف خسروی افزود: امیدواریم در دوره پیش رو و با حضور رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، ضمن تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر، این مهم به وقوع بپیوندد.

خداداد والی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله نیز با اشاره به پیشینه ی درخشان فرهنگی و هنری این شهرستان اظهار داشت: با تمام ظرفیت اداری موجود، تلاش می کنیم در تعاملی سازنده با اصحاب فرهنگ و هنر و همچنین نماینده ولی فقیه و فرماندار سلسله، زمینه رشد و شکوفایی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و هنری را دراین شهرستان بیش از گذشته فراهم نماییم.

خداداد والی دارای مدرک کارشناسی مدیریت امور فرهنگی، از نیروهای رسمی شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ۲۵ سال سابقه ی کاری است که معاونت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد در سه دوره و حضور در رده های مختلف مدیریتی و کارشناسی در ستاد اداره کل را در کارنامه خود دارد.

پیش از این فتحعلی یوسفوند سمت سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله را بر عهده داشت

۴۶


منتشر شده

در

لرستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *