ضدعفونی معابر توسط یگان ویژه/ آغاز توزیع بسته‌های حمایتی بین ۵۰۰۰ خانوار از امروز

ضدعفونی معابر توسط یگان ویژه

ضدعفونی معابر توسط یگان ویژه

سردار حسن کرمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدامات یگان‌ویژه از زمان شیوع کرونا تا کنون گفت: واحدهای یگان ویژه در ۷۹ شهر وارد عمل شدند و اقدام به ضدعفونی معابر و فضاهای شهری کرده‌اند که این اقدامات همچنان و تا هر زمانی که لازم باشد ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۷۶۵ خودروی آبپاش که برای ماموریت‌های سازمانی یگان ویژه طراحی شده بود، در این طرح به‌کار گرفته شد، گفت: از این خودروها برای ضدعفونی معابر و فضاهای پرتردد شهری استفاده شده و تا کنون ۱۲هزار و ۵۵۳ کیلومتر از مسیرها ضدعفونی شده است. همچنین ۷۱۵۲ نقطه از اماکن و فضاهای پرتردد شهری نیز ضدعفونی شده است.

کرمی از تولید ۲۰۰هزار ماسک در ۲۴ پایگاه استانی یگان ویژه خبر داد و گفت: به دنبال کمبود ماسک و نگرانی‌ها در این خصوص یگان‌های ویژه در پایگاه‌های استانی خود اقدام به تولید ماسک و توزیع آن کرده‌اند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از آغاز توزیع بسته‌های حمایتی در میان ۵۰۰۰ خانوار در سطح کشور از سوی یگان ویژه خبرداد و گفت: توزیع این بسته‌ها از امروز آغاز شده و طی دو مرحله انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی نیز گفت: از حدود دو سال گذشته یگان ویژه نیز به اردوهای جهادی ورود کرده و تاکنون در  ۵۰پروژه نظیر تعمیر و بازسازی مدارس، ایجاد سرویس بهداشتی و … مشارکت داشته است که تعدادی از آنها امروز به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *