صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در یگان ویژه شرق استان تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، صبح دوشنبه و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در یگان ویژه شرق استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران، و جمعی از مسئولان و رؤسای ادارات و نهادهای مختلف در این مراسم حضور داشتند.

نیروهای نظامی و انتظامی در این مراسم، بخشی از توانمندی و ظرفیت‌های خود را به منظور حفظ امنیت و آسایش کشور به معرض نمایش گذاشتند.

ادای احترام به شهدای نیروی انتظامی شرق استان تهران و برگزاری رژه توسط بخش‌های مختلف پلیس از جمله ویژه برنامه‌های برگزار شده در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بود.

سرهنگ محمد شاهرخی معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در حاشیه صبحگاه طی سخنانی با اشاره به این نکته که هرساله برنامه صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، اظهار کرد: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی از برنامه‌های ویژه ایام الله دهه مبارک فجر محسوب شده که با حضور مسئولان استانی و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر این نکته که پلیس شرق استان تهران در حوزه ارتقای امنیت و نظم عمومی موفق بوده است، افزود: بهبود نظم و امنیت عمومی از جمله اهدافی است که با جدیت از سوی پلیس شرق استان تهران پیگیری می‌شود.

شاهرخی ادامه داد: در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، بخشی از ظرفیت و توانمندی نیروهای پلیس شرق استان تهران به معرض نمایش درآمد.

وی عنوان داشت: پلیس با همه توان و ظرفیت، ادامه دهنده راه و مسیر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواهد بود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *