صالحی امیری برای اعزام وزیری حمایت مالی نکرد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان در برنامه صبح امروز «رکورد» درباره شائبه‌های کمک-۷۵۰ ۷۰۰ دلاری کمیته ملی المپیک به میلاد وزیری برای اعزام گفت: خیر چنین چیزی وجود ندارد. صالحی‌امیری درباره اعزام افراد و کمک به تیم‌ها، موردی برخورد نمی‌کند. درباره وزیری نیز همین‌طور است. اگر شبهاتی وجود دارد، باید این شبهات را از من بپرسید. یکی از سیاست‌های صالحی‌امیری این است که درباره برخی‌ از چهره‌های به‌نام و مطرح، موردی حمایت می‌کند؛ آن هم از طریق فدراسیون.

وی در ادامه افزود: صالحی‌امیری اصلاً در بحث اعزام وزیری، شخصاً عمل نکرده است. کمیته ملی المپیک همه فدراسیون‌ها را حمایت می‌کند که فدراسیون تیر و کمان نیز یکی از آنها است. من نیز از حمایت‌های صالحی‌امیری تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون تیر و کمان درباره بدهی این فدراسیون گفت: سال گذشته ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی داشتیم که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون آن پرداخت شد و مابقی آن باقی‌ مانده است.

شعبانی‌بهار بیان کرد: نگاه من به تمام ورزشکاران این رشته، المپیکی بوده است و به وزیری نیز قبل از اعزام گفته بودم تمام تلاش خود را برای حمایت از او خواهیم کرد.

وی درباره شائبه کمک شخصی در فدراسیون‌ها اظهار داشت: ۴۵۰ میلیون تومان که مربوط به خرید بخشی از تجهیزات برای سال گذشته بود، حل شد و این موضوع به فدراسیون ربطی نداشت. درباره شخصی نیز که می‌گویید، این پرونده به آن مربوط نمی‌شود و این برای زمان ریاست شجاعی است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *