صادقی: موقعیت های ما بهتر از گل پرسپولیس بودند

به گزارش “ورزش سه”، ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی از جانب تیم ما بود و به غیر از صحنه ای که گل خوردیم و بازی را خوب شروع نکردیم، بازی غالبا دست ما بود و فکر کنم در ورزشگاه آزادی کمتر تیمی بوده که در این سال ها پرسپولیس را اینطوری تحت فشار قرار دهد و مالک توپ و زمین باشد و موقعیت بسازد.

 

وی افزود: پیشرفت خیلی خوبی نسبت به فصل گذشته داشتیم. فصل گذشته که ۳-۰ باختیم نمی‌توانستیم حتی توپ را از آن ها بگیریم اما امسال توانستیم آن ها را تحت فشار بگذاریم و موقعیت بسازیم. دو دقیقه بعد از گل فرصتی را از دست دادیم که بهتر از موقعیت سیدجلال بود، بعد یک موقعیت تک به تک از دست دادیم. آن ها هم در آخرین دقایق بازی موقعیت هایی داشتند.

 

صادقی در پایان گفت: فکر کنم این بازی بازی خوبی بود و جا دارد به بازیکنانم بابت تلاششان تبریک بگویم. با این فوتبال می‌توانیم هر تیمی را تحت فشار قرار دهیم و برنده باشیم. باید یاد بگیریم از تک موقعیت ها استفاده کنیم. در مجموع از تمام بازیکنان راضی هستم. ما نیمه دوم دو فوروارد بازی کردیم و پنج دقیقه آخر هم سه فوروارد بازی کردیم. البته آن ها بازیکنان باتجربه ای دارند و توانستند بازی را کنترل کنند. در آینده می‌توانیم با این روش امتیازات بیشتری بگیریم.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *