شورای هماهنگی اصلاحات وارد بحث مصادیق انتخابات نشده است

شورای هماهنگی اصلاحات وارد بحث مصادیق انتخابات نشده است

 

اعتمادآنلاین| یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بحث‌هایی درباره مصادیق انتخابات۱۴۰۰ مطرح نیست زیرا ابتدا باید براساس مانیفستی که تهیه می شود، ساختار و تشکیلاتی ایجاد شده و سپس مصادیق مطرح شوند.

عزت‌الله تقوائیان با اشاره به فعالیت‌های اخیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، اظهار کرد: شورای هماهنگی در حال جمع بندی بحث‌های مربوط به انتخابات مجلس یازدهم و همچنین جمع بندی اقدامات لازم برای انتخابات۱۴۰۰ است.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات براساس نظرخواهی از چهره‌های صاحب‌نظر اصلاح‌طلب در حال تهیه مانیفست برای پرداختن به وضعیت موجود است. در شرایط موجود اصلاح‌طلب ان باید برنامه و حداقل و حداکثرهایی برای خود داشته باشند. این مانیفست تعیین‌کننده برنامه‌ای خواهد بود که براساس منافع مردم و تضمین کننده حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان در انتخابات است.

این عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه بعد از تهیه مانیفست، ساختاری متناسب با آن تشکیل می شود، تصریح کرد: این ساختار باید به گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب جامعیت داده و برای مردم انگیزه ایجاد کند.

تقوائیان در پایان گفت: شورای هماهنگی هنوز وارد بحث مصادیق انتخابات ۱۴۰۰نشده است.البته شاید برخی احزاب در بحث‌های داخلی خود، مصادیقی را اعلام کرده باشند اما در شورای هماهنگی چنین بحث‌هایی مطرح نیست، زیرا ابتدا باید براساس مانیفست تهیه شده، ساختاری ایجاد شود و سپس مصادیق مطرح شوند.

منبع: ایسنا

 

اخبار اقتصادی

|بلیط اتوبوس , بلیط هواپیما , بلیط قطار | خرید شارژ , خبر فوری , درج آگهی رایگان


منتشر شده

در

اخبار روز, اخبار سیاسی, تهران

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *