شعار سال با استفاده از ظرفیت‌ جوانان خلاق و توانمند محقق می شود

حجت‌الاسلام برومند رازیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت شهات امام موسی کاظم (ع) و با تسلیت درگذشت جمعی از شهروندان سقز در اثر ابتلا به کرونا و درخواست شفای عاجل از خداوند منان برای مبتلایان به این بیماری و همچنین تبریک سال نو که رهبر انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آنرا به نام سال «جهش تولید» نامگذاری فرمودند، اظهار داشت: باید دست‌اندرکاران طوری عمل کنند که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم کشور به وجود آید.

وی با اشاره به حوادث تلخ سال گذشته، افزود: در سال گذشته حوادث تلخی از جمله ترور یکی از فرزندان و خادمان این ملت مرحوم شهید سپهبد قاسم سلیمانی را شاهد بودیم که به دست رژیم خون‌خوار و سربازان تروریست آمریکایی به شهادت رسید و ملت ایران را داغدار کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز ادامه داد: ملت ایران در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور میلیونی خود سردار عزیز و فرزند این آب و خاک را بدرقه کردند و هم در پاسخ به اقدام تروریسی آمریکا که پایگاه‌های آمریکا در منطقه بمباران شد و خسارت‌های سنگینی بر آنها وارد شد، در دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی را با حضور گسترده خود به دشمنان دادند.

حجت الاسلام رازیانی یادآور شد: امید است با این پاسخ‌ها و پیام‌های ملت قهرمان ایران، گوش شنوایی برای دشمنان باشد و دشمنان دست از دسیسه توطئه و جنگ‌افرزوی بردارند.

وی بیان کرد: در روزها و هفته‌های پایانی سال نیز تمام کشور مصادف با هجوم ویروس کرونا به عنوان میهمان ناخوانده شد که خسارت‌هایی در معیشت، اقتصاد، آموزش دانش‌آموزان و دانشجویان و هم به جان و سرمایه‌های معنوی این کشور و پزشکان و پرستاران وارد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند در این سختی‌ها زیبایی‌هایی هم خلق شد، گفت: جوانان در تشکل ها و هیئات و مساجد سقز از پیشگامان این زیبایی‌ها بودند و در تمام حوادث سال از سیل تا زلزله و کرونا در کنار مردم بوده و خواهند بود.

حجت الاسلام رازیانی با اشاره به نامگذاری شعار سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید، اظهار داشت: یکی از اتفاقات مبارک و میمون در کشور ما انتخاب شعار از سوی مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال است که جهت گیری یکساله کشور را برای مسئولان و مردم تعیین و مشخص می کند.

وی با اشاره به لزوم تلاش همه جانبه برای تحقق شعار سال، افزود: امیدواریم با همت مضاعف مردم و مسئولان همه امکانات و ظرفیت‌ها بتوانیم شعار امسال را به خوبی محقق کرده و فرصت های بی‌بدیلی را پیش‌روی شهرستان و کشور قرار دهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز ادامه داد: ایران اسلامی کشوری پرظرفیت با مردمانی سخت کوش و هوشمند و با استعداد فراوان است و می‌توانیم با همدلی و همزبانی و تلاش بیشتر میهن اسلامی خود را مثل همیشه سرافراز کنیم.

حجت الاسلام رازیانی یادآور شد: تبیین و تشریح و تبلیغ استفاده از تولیدات ملی در بین آحاد مردم در مساجد، هیئات و مدارس و دانشگاهها در قالب های مختلف سخنرانی ونشست و گفتمان و تهیه و توزیع بروشور های آموزشی از برنامه های این اداره خواهد بود.

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت های جوانان خلاق و توانمند در کانون های فرهنگی و تبلیغی و هیئات و مساجد و موسسات در بحث آموزش های لازم در راستای کارآفرینی و جهش تولید از دیگر ظرفیت های این اداره است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز در پایان از مجاهدان عرصه مقابله با کرونا و مردم و حرکت های خودجوش در مقابله با کرونا که خالق زیبایی هایی کم نظیر در سقز بوده اند تقدیر و تشکر کرد.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *