شروع عملیات جدول گذاری و اجرای پل موقت معبر شهرک جوشکاران یاسوج

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، دکتر نستهن مقدم در بازدید از این پروژه گفت: ادامه معبر ۲۰ متری شهرک جوشکاران به سبب خاکی بودن و گرد و خاک ناشی از تردد خودروها و تخلیه نخاله های غیرمجاز در این مسیر مشکلات زیادی برای اهالی این مناطق به وجود آورده بود.

وی افزود: خرداد ماه امسال شهرداری یاسوج  اقدام به بازگشایی این مسیر کرد و هم اکنون پروژه پیشرفت بسیار قابل قبولی دارد.

مقدم تصریح کرد: طول این مسیر بیش از ۶۰۰ متر و عرض ۲۰ متر است که ۲۵ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی داشت و برای آن یک پل موقت که توان عبور سیلاب های فصلی را داشته باشد پیش بینی شد.

شهردار یاسوج بیان داشت: هم اکنون کار جدول گذاری این پروژه آغاز خواهد شد و همزمان لوله های  پل موقت نیز کارگذاری خواهد شد.

وی گفت: پل موقت با ارتفاع ۲ متر و عرض ۱۰ متر و همچنین به طول ۱۰ متر بر روی جریان آب ایجاد خواهد شد و امکان تردد در این مسیر را ایجاد خواهد کرد.

نستهن مقدم گفت: پس از تکمیل جدول گذاری و اجرای سازه پل موقت، بلافاصله عملیات آسفالت این معبر آغاز خواهد شد.

وی بیان داشت: در صورت مساعد بودن هوا، این پروژه در بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار یاسوج با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح بیش از ۱۰ میلیارد ریال است، تاکید کرد: با اجرای این پروژه بخش زیادی از بار ترافیک شرف آبادها و شهرک جوشکاران و همچنین مراجعه کنندگان به آرامستان به جاده کمربندی منتقل می شود.

مقدم تصریح کرد: همچنین این مسیر باعث سهولت تردد اهالی چنارستان، جدول غوره، زائران امامزاده مختار (ع) و اهالی بخش کبگیان خواهد شد.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

کهگیلویه و بویراحمد

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *