شبکه نظارت شورای نگهبان بالغ بر ۳۰۰ هزار ناظر دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست روسای دفاتر نظارت شهرستان‌های استان اردبیل با صادقی مقدم عضو محترم حقوقدان، معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان برگزار شد.

در ابتدای این نشست نظرعلیان ریاست دفتر استان ضمن خیر مقدم به صادقی مقدم و مدیران ستادی همراه و همچنین روسای محترم دفاتر، گزارشی از عملکرد دفتر استان ارائه کرد.

در ادامه این نشست، صادقی مقدم، عضو محترم حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان، ضمن تسلیت اربعین حسینی و ایام ماه صفر گفت: شیعه قرن هاست که در عزای فرزند زهرای مرضیه داغدار است؛ حرکتی که سرور و سالار شهیدان انجام دادند موجب بقای اسلام شد چنان که ملاحظه می‌کنید روز به روز این نقش موثرتر و ماندگارتر می‌شود؛ نمودی از جاوادنگی این ایثار و نقش موثر آن در بقای اسلام، حرکت عظیم اربعین حسینی و پیاده روی آن است.

صادقی مقدم با اشاره به اینکه شبکه نظارت یک شبکه ایمانی و اعتقادی است، گفت: شبکه نظارت بر اساس همین ایمان و اعتقاد و باور قلبی خود از بدو تشکیل انقلاب پا به عرصه گذاشته است و افراد متعهد، متدین و با احساس مسئولیت بالا به این عرصه وارد شده‌اند و بحمدالله امروز این بدنه پرافتخار که بالغ بر ۳۰۰ هزار ناظر می‌باشد، موجب افتخار نظام اسلامی می‌باشد که تا امروز بدون توقف در این مسیر گام برداشته است.

عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با اشاره به وظایف دفاتر شورای نگهبان، بر لزوم هوشیاری مسئولان دفاتر و رعایت انصاف و موازین اسلامی در انجام وظایف محوله تاکید کرد.

صادقی مقدم در پایان ضمن پاسخگویی به مطالبات روسای دفاتر شهرستان‌ها، با تسلیت مجدد اربعین حسینی، توفیق و لیاقت سربازی ولایت برای حاظرین جمع آرزو نمودند.

 

اخبار سیاسی |


منتشر شده

در

اخبار سیاسی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *