شاهین‌طبع: برای بازی‌های المپیک آماده‌ می‌شویم

به گزارش ایسنا، مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، در نشست خبری پس از برد راحت تیمش مقابل سوریه گفت: رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا فرصت خوبی برای ما در آستانه المپیک است تا برای بازی‌های المپیک آماده شویم. امیدوارم زودتر صعودمان به کاپ آسیا قطعی شود تا به جوان‌ترها فرصت دهیم و آینده خوبی برای بسکتبال کشورمان بسازیم.

او ادامه داد: از بازیکنان در این بازی راضی هستم و از آن‌ها تشکر می‌کنم که با تمام‌ وجود بازی کردند. سوریه تیم خوب و قدرتمندی بود که بازی خوبی را هم انجام داد. در بازی‌های آسیایی هم آن‌ها ما را اذیت کردند.

او‌ همچنین در مورد شرایط بازیکنان تیم‌ ملی ایران نیز گفت: بازیکنانی که به اردو آمدند آمادگی خوبی دارند. به دلیل بازی‌های پر فشار لیگ یک مقدار خستگی ذهنی داشتند که سعی کردیم روی این موضوع بیشتر کار کنیم. البته امسال لیگ خوبی داریم‌ که به همین جهت جا دارد از باشگاه‌های خود نیز تشکر کنم.

شاهین‌طبع در مورد بازی دوم ایران در این پنجره مقابل قطر نیز توضیح داد: قطر تیم خوبی دارد و کار فنی آن‌ها بهتر از سوریه است. البته بازیکنان‌چند ملیتی هم در این تیم هستند که کار را سخت‌تر می‌کند. شخصا امیدوارم مردم عزیز ما در بازی دوم بیشتر به سالن بیایند و از تیم ملی خود حمایت کنند.

انتهای پیام


منتشر شده

در

اخبار ورزشی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *