سولسشر: کاش کتانی مارکینیوش بزرگ تر بود!

سولسشر: کاش کتانی مارکینیوش بزرگ تر بود!

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد در شبی که خصوصا در دقایق ابتدایی نیمه دوم فرصت های زیادی را از دست داد، در نهایت با نتیجه ۱-۳ مغلوب پاری سن ژرمن شده و صدرنشینی را تقدیم این رقیب فرانسوی کرد. اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان و نروژی یونایتد در پایان این دیدار اذعان داشت تیمش به اندازه کافی فرصت طلب نبوده، وگرنه موقعیت پیروز شدن و کسب سه امتیاز در این دیدار را داشته است.

اوله گونار سولسشر گفت: “بازی بسیار زیبایی بود و شایسته بود هواداران نیز در استادیوم حضور داشته باشند. واکنش خوبی به دریافت گل در دقایق ابتدایی نشان داده و توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. اگر کمی فرصت طلب تر بودیم می توانستیم در جریان بازی کار حریف را تمام کنیم و پاری سن ژرمن نیز برای کسب پیروزی به اولدترافورد آمده بود. ما چند شانس فوق العاده برای باز کردن دروازه حریف در طول بازی داشتیم و در این بازی های بزرگ، تفاوت بین دو تیم را فرصت طلب بودن آنها مشخص می کند.

دیرک دروازه ادینسون کاوانی در ایتدای نیمه دوم؟ البته فوتبال اینگونه است و همه چیز در نهایت در محوطه جریمه دو تیم رقم می خورد. گاهی اتفاقات به سود شما و برخی مواقع نیز به ضرر شما پیش می رود.

مصدومیت مارکوس راشفورد؟ به نظر می رسد او از ناحیه شانه مصدوم شده و باید دید چه زمانی راشفورد به طور کامل بهبود خواهد یافت. امیدوارم راشفورد قادر به بازی کردن در دیدار مقابل وستهام در لیگ برتر باشد.

گل دوم پاری سن ژرمن؟ اگر کتانی های بزرگ تری پای مارکینیوش بود گل دوم حریف آفساید اعلام می شد.”


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *