سهم ۵ درصدی مطالبات معوق استان اردبیل

سهم ۵ درصدی مطالبات معوق استان اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، رضا اسکندری زنجانی در نشست خبری  که به مناسبت هفته بانکداری با حضور اصحاب رسانه شد، اظهار کرد: واقعیت‌ها و تنگناها در جامعه وجود دارد که به صورت واقعی بیان نشده و باید مشکلات مردم به شکل صحیح تبیین شود.

وی یادآور شد: نظام بانکی به عنوان بخش مهمی از حاکمیت کشور در مواقع مختلف می‌تودند مسائل و مشکلات را بیان کند.

پرداخت ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان

اسکندری زنجانی بیان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف تولیدی، صنعتی و در راستای اشتغال برای متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه اولویت اول بانک تجارت حمایت از سرمایه‌گذاران است، گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی اولویت ما است و در این راستا وصول معوقات را به تاخیر انداختیم به طوری که سعی و تلاش بر این است تا واحدها سرپا بماند و اشتغال موجود حفظ شود.

۷۵۰ فقره وام ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است

مدیرشعب بانک تجارت استان اردبیل با بیان اینکه ۷۵۰ فقره وام ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است، گفت: این وام‌ها با رقم ۲۳۵ میلیارد ریال با سقف ۳۰ میلیون تومان برای زوجین پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین مشکل بانک‌ها مطالبات معوق است، تصریح کرد: علیرغم فشار و تحریم‌ها مشکل ما مطالبات است که به چرخه منابع بانکی باز نمی‌گردد.

اسکندری زنجانی گفت: بانک‌ها تدابیری خاصی در این زمینه اتخاذ کرده است که مشتریانی که اقساط خود را به موقع پرداخت کنند تشویق و جایزه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شبکه بانکی با نرخ ۱۸ درصد فعالیت می‌کند، یادآور شد: وضعیت منابع بانکی ایجاب می‌کند که تسهیلات هر چه سریع‌تر به بانک‌ها برگردد تا بتوانیم چرخه اقتصادی نقش ایفا کنیم.

بانک تجارت ۷۰ درصد تسهیلات هتل‌های سرعین را انجام می دهد

مدیرشعب بانک تجارت استان اردبیل با بیان اینکه ۷۰ درصد تسهیلات هتل های شهر سرعین توسط بانک تجارت انجام می‌شود، افزود: بانک تجارت در زمینه گردشگری‌های گام‌های مهم و اساسی برداشته است و امیدواریم امسال نیز بتوانیم شاهد رونق در بخش گردشگری باشیم.

وی با اشاره به کارهای خیر و خداپسندانه در بانک تجارت عنوان کرد: در دیداری که با اعضای هیات مدیره کودکان سرطانی و بی‌سرپرست در استان اردبیل داشتیم توافقات خوبی انجام شده که در این زمینه قرار شد رقمی به صورت ماهانه جمع‌آوری و در اختیار این نهاد خیریه قرار گیرد.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

اردبیل

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *