سعیدعبدولی: آمادگی ایده آل در عرض یک روز بدست نمی‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عبدولی شب گذشته در دیدار فینال لیگ برتر کشتی فرنگی با دوبنده تیم بازار بزرگ ایران به میدان رفت و توانست به نتیجه ۸ بر صفر عباس مهدی زاده از تیم سینا صنعت را شکست دهد.

عبدولی با توجه به پایان رقابتهای لیگ برتر کشتی که با قهرمانی تیمش همراه بود گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای لیگ برای من این بود که توانستم با حضور در این مسابقات خودم را برای جام جهانی ۲۰۱۹ تهران محک بزنم. ما بزودی جام جهانی را در پیش داریم که امیدوارم بتوانم با شرایط ایده آل جسمی در این مسابقات به میدان بروم.

وی تصریح کرد: البته آمادگی ایده آل و عالی بدنی چیزی نیست که در عرض یک شبانه روز بدست آید و باید یک عمر زحمت بکشیم تا بتوانیم برای میادین بزرگ جهانی و المپیک مهیا شویم. بعضی از بدن ها خیلی زود به آمادگی ایده آل می رسند و بعضی از بدن ها اینگونه نیستند ولی در مجموع چیزی در حدود ۶ ماه تا یکسال زمان نیاز است تا برای مسابقات مهم بین المللی به آمادگی مطلوب دست یابیم.

عبدولی در پایان خاطر نشان کرد: خداروشکر شرایط خوبی دارم تا بتوانم به مرز آمادگی مورد نظرم برسم. تمام تلاش من بر این است تا بتوانم بعد از رقابتهای جام جهانی تهران، آمادگی خوبی برای حضور در رقابتهای پیتلاسینسکی لهستان که جزو مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی است هم برسم. ضمن اینکه هدف اصلی من حضور در المپیک است و برای رسیدن به این هدف با تمام وجود تلاش می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور در حالی شب گذشته به میزبانی شهر یزد به پایان رسید که تیم بازار بزرگ ایران با شکست تیم سینا صنعت ایذه به عنوان قهرمان دست یافت. تیم هیات کشتی سیرجان نیز با غلبه بر تیم دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان به عنوان سومی رسید.  

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *