سردار ظفری: روحیه حفظ ارزش های دفاع مقدس را به آحاد جامعه انتقال دهیم

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ملایر ؛ سردار مهدی ظفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان که در جلسه گرامیداشت هماهنگی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در ملایر سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: هر کدام از ۱۱۰۰ شهید شهرستان ملایر دنیایی از رمز و راز هستند که باید به کشور شناسانده شوند.

وی خاطرنشان کرد: در نظام دینی و ولایی همه بدون استثناء مسئول هستند و اگر عامه مردم به فکر ایجاد حکومت جهانی نباشند، خیانتکار هستند چراکه ما برای تشکیل حکومت جهانی انقلاب کردیم.

سردار ظفری با بیان اینکه طی سه دهه اخیر بعد از ‏انقلاب اسلامی دچار چالش های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شده ایم، گفت: متأسفانه هنوز نتوانسته ایم ‏ارزش های دفاع مقدس و روحیه فداکاری را به درستی در جامعه تبیین کنیم.‏

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با تأکید بر اینکه انقلاب ما، انقلاب آزاداندیشی، انقلاب دین و اخلاق بود نه انقلاب احزاب، افزود: ترس و واهمه دشمنان امروز به علت اندیشه های جهانی و تفکر بسیجی نهادینه شده، در تک تک افراد جامعه است که قدرت بازدارندگی ایجاد کرده است.

وی به مسئولان توصیه کرد: باید از داشتن نگاه تقابلی به یگدیگر بپرهیزند و مانند یک ید واحده عمل کرده و هرگز در صفوف خود جای خالی برای رخنه دشمنان ایجاد نکنند.

۴۸

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

همدان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *