سرآسیایی: فشارهای زیادی به تیم وارد می‌شد/ به شاگردی جلالی افتخار می‌کنم

سرآسیایی: فشارهای زیادی به تیم وارد می‌شد/ به شاگردی جلالی افتخار می‌کنم

سرآسیایی: فشارهای زیادی به تیم وارد می‌شد/ به شاگردی جلالی افتخار می‌کنم
سرآسیایی: فشارهای زیادی به تیم وارد می‌شد/ به شاگردی جلالی افتخار می‌کنم

سرمربی پیشین شهرخودرو گفت: فشارهای زیاد و عجیبی روی تیم بود و خوشحالم از این که با استعفای به موقع، جلوی اتفاقات بدتر را گرفتم.

مجتبی سرآسیایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیوستنش به گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: پس از مذاکراتی که با مجموعه خوب گل‌گهر و مجید جلالی داشتم، درنهایت به توافق رسیدیم و از امروز رسما کارم را در گل‌گهر آغاز کردم. به شاگردی مجید جلالی، معلم و مربی ارزنده فوتبال ایران افتخار می‌کنم.

او افزود: امیدوارم همه در کنار هم بتوانیم نتایج خوبی در ادامه لیگ کسب کنیم و سهمیه استان کرمان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

گل‌گهر علاوه بر مربی با دانش و بازیکنان خوب، یک باشگاه حرفه‌ای و دارای امکانات ایده‌آل است. وظیفه دارم از جواهری و جلالی بابت اعتماد به خودم تشکر کنم.

وی در پاسخ به دلایل جدایی‌اش از شهرخودرو گفت: بزرگ‌ترین و مهمترین مساله‌ای که مرا مجبور به استعفا کرد، این بود که به یقین رسیدم عوامل و فشارهای زیادی از سوی بدنه باشگاه بر تیم وارد می‌شود تا تیم از مسیر موفقیت و کسب سهمیه آسیایی دور شود و به تیمی معمولی در جدول تبدیل شویم. این ماجرا برای من یک کابوس بزرگ بود، زیرا اگر در تمام این سال‌ها از بحران‌ها با تلاش و همدلی گذر کردیم، به این امید بود که روزی برسد که نماینده خراسان در لیگ برتر، جزو تیم‌های بزرگ فوتبال ایران باشد و همواره برای عناوین مهم و ارزنده بجنگد.

سرآسیایی درباره این که چه فشارهایی روی او و تیمش بود، خاطرنشان کرد: از پیشنهادات عجیب و فشارها درباره مسائل فنی گرفته تا مسائلی دیگر که شاید روزی به شکلی واضح‌تر در خصوصش صحبت کنم، روی تیم و من بود. درباره مسائل فنی هیچ گاه اجازه دخالت ندادم و زیر بار فشارها نرفتم و خوشحالم که با استعفایم، جلوی اتفاقات بدتر و بزرگ‌تر را در باشگاه شهرخودرو گرفتم.

وی تصریح کرد: در تمام این سال‌ها تمام تلاش مان را کردیم تا پرچم فوتبال خراسان را بالا نگه داریم و در کنار هم، هواداران را خوشحال کنیم. امیدوارم هواداران خوب فوتبال خراسان که همواره پشت تیم محبوب‌شان ایستادند و حمایت کردند، از من راضی باشند. دست تک‌تک مردم استان را بابت حمایت‌هایی که از تیم شهرشان در این سال‌ها داشتند، می‌بوسم.

مربی جدید تیم گل‌گهر تاکید کرد: روزهای سختی را در این هفت سال با اتحاد پشت سر گذاشتیم و از مشکلات وحشتناکی عبور کردیم تا سهمیه خراسان، نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ قهرمانان آسیا حفظ شود. امیدوارم شهرخودرو نیز در ادامه راه موفق باشد و هواداران را با نتایج خوب شادمان کند.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *