سارق قطعات خودروهای سنگین با ۲۴ فقره سرقت در کاشان دستگیر شد

سارق قطعات خودروهای سنگین

سارق قطعات خودروهای سنگین با ۲۴ فقره سرقت در کاشان دستگیر شد

 

سرهنگ پاسدار علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه عدم رعایت نکات ایمنی می‌تواند بهترین فرصت را به سارقین برای انجام اعمال خود بدهد، اظهار داشت: در پی گزارش‌هایی مبنی بر سرقت قطعات خودروهای سنگین در کاشان این موضوع در دستور کار مأموران آگاهی کاشان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بعد از یک سری عملیات‌های فنی و پلیسی این سارق شناسایی و دستگیر شد، ابراز داشت: متهم که فردی ۳۲ ساله بود در ابتدا سرقت‌های انجام شده را انکار کرد اما بعد از روبرو شدن با مدارک و مستندات پلیس به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه متهم علاوه بر سرقت قطعات خودروهای سنگین به سرقت از صندوق عقب ماشین‌های سواری نیز اعتراف کرد، تصریح کرد: عدم رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از اتومبیل بهترین فرصت را به سارقین برای انجام اعمال مجرمانه خود فراهم می‌کند.

دستگیری سارق منازل نیمه ساز در کاشان با شش فقره سرقت

وی همچنین با اشاره به دستگیری سارق منازل نیمه ساز در کاشان خاطرنشان کرد: این سارق حرفه ای بعد از شناسایی و دستگیری به شش فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ قربانی با بیان اینکه این سارق توسط مأموران کلانتری ۱۱ غیاث‌الدین جمشید کاشانی دستگیر شد، یادآور شد: مأموران در هنگام بازرسی از این سارق تعدادی از اموال سرقتی را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در این زمینه هنوز ادامه دارد، افزود: به شهروندان عزیز کاشانی توصیه می‌کنیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با شماره گیری ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


منتشر شده

در

اصفهان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *