زنگ های شب آتش سوزی: چگونه سوسیس ها را به ستاره نمایش تبدیل کنیم

سوسیس ها شام سریع من هستند، اما همیشه متکی هستم در همان دستور العمل ها چگونه می توانم آنها را جاز کنم؟
تسا، گلاسکو

“من عاشق سوسیس در هر ظاهری، و هر چه ساده تر، بهتر، می گوید. بازوهای پارکرز در نیوتن-این-باولند، لنکاوی. با این حال، آنها همچنین یک راننده فوق العاده برای بسیاری از غذاهای سرگرم کننده هستند. پس چگونه می‌توانید از صدای زنگ خود بیشتر استفاده کنید؟

اگر برای جمعیتی این غذا درست می‌کنید Bonfire Night، تام کریج پیشنهاد می‌کند خوک‌ها را در پتو قرار دهید: «سوسیس‌های خود را با کمی پودر کاری گردگیری کنید. سرآشپز/حامی دست و گل در مارلو، باکینگهامشر. سپس آن‌ها را در نان‌های هات داگ با پنیر دودی قرار دهید و با «سس مایونز مخلوط با خردل آلمانی، شوید خرد شده، کرنیشون و موسیر» سرو کنید.

برای بهترین حال و هوای پاییزی، تامی هنی، سرآشپز/حامی هینیز در کاردیف، عدس کبابی، پیاز و بیکن، پرتغالی آنها را با کدو تنبل کباب، و با سوسیس و سالسا ورده سرو می شود. هینی دومی را با نعناع، ​​جعفری، شاهی، کیپر، غوره، آنچوی و نمک دریایی درست می کند: او می گوید: «من عاشق گوشت خوک با نعنا هستم. “این سنتی نیست، اما واقعا خوب کار می کند.” و اگر آتش روشن می‌کنید، «سوسیس‌ها، پیاز و کدو تنبل را سرخ کنید، همه آن‌ها را با مقداری آب در یک قابلمه بریزید و مستقیماً روی آتش بزنید». مادی، که کدو تنبل کبابی را مخلوط می‌کند، می‌گوید: با یک لقمه از همان سالسا ورد به پایان برسانید و کار تمام شد.

از کدو تنبل‌ها به عنوان یک “چیز سوسیس مانند تاگینه” استقبال می‌شود. با نخود پخته شده و کوسکوس تند. کوسکوس حامل ادویه است، پس زیره، هریسا و کمی فلفل به آن اضافه کنید تا کمی گرم شود. با سوسیس کبابی و سیر و ماست سرو کنید تا “یک غذای مرکزی دوست داشتنی” باشد. از طرف دیگر، با چیزهای نمایشی تر پیش بروید: «یک کدو تنبل را خالی کنید، گوشت آن را تفت دهید و یک سوپ تقریبا پوره و مخملی درست کنید،» سپس در پوسته کدو تنبل بریزید. سوسیس کباب کنید، آنها را روی سیخ بگذارید و در سوپ فرو کنید تا کمی لذت ببرید. در ماکارونی، سینی، کاسوله یا، مادی، به سادگی با اسپاد: «تعدادی سوسیس کبابی را برش دهید، روی یک لایه پوره خوب قرار دهید، مقدار زیادی پنیر اضافه کنید و گریل کنید.»

سپس خورش هایی وجود دارد که به گفته کریج، به راحتی می توان آنها را با کنسرو درست کرد. سوسیس‌ها را در تابه تفت دهید تا رنگ‌های زیادی روی آن‌ها گرفته شود، در یک قالب آب‌کش شده لوبیا مخلوط شده بریزید، یک قوطی سوپ گوجه‌فرنگی اضافه کنید، بگذارید بجوشد، سپس کم کنید و کمی پاپریکا دودی و مقداری نمک و فلفل به آن اضافه کنید. ” برای پاک کردن با نان خرد شده گرم سرو کنید.

اما شاید ساده ترین راه حل، سوسیس باشد که مادی آن را “در هر مرحله” تایید می کند. او نان‌های لبنانی را با روغن می‌مالد، گوشت سوسیس پوست کنده، مقداری پنیر و/یا پیاز را در صورت تمایل به آن اضافه می‌کند، نان را تا می‌کند، روغن بیشتری می‌مالد و در دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد به مدت ۱۲ تا ۱۵ دقیقه می‌پزد. یک لیوان بزرگ شراب». در ماست با سس فلفلی شیرین آغشته کنید یا با یک قوطی لوبیا که با تاباسکو سرو می شود سرو کنید. «کفش‌هایتان را در بیاورید و بپوشید: واقعاً هیچ چیز بهتری وجود ندارد.»


منتشر شده

در

آشپزی, بین الملل, فرهنگ و هنر, مهارت های زندگی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *