زمزمه انصراف تیم دانشگاه آزاد از لیگ برتر کشتی

به گزارش خبرنگار مهر، انصراف تیم رعد پدافند ساری در لیگ برتر کشتی آزاد که به دلیل تخلف در استفاده از کشتی‌گیران غیر نظامی در یک تیم نظامی صورت گرفت، بسیاری از معادلات سازمان لیگ و تیم های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی را بر هم زد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی همان ابتدا در واکنش به انصراف تیم رعد پدافند ساری ادعا کرد با کناره گیری این تیم از لیگ برتر، امتیازات دیدارهای قبلی آن هم باید حذف شود. بدین ترتیب تیم دانشگاه آزاد می تواند به عنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی برود و کار ساده تری برای صعود به فینال دارد.

مسئولان تیم دانشگاه صبح روز جمعه گذشته نیز جلسه ای ویژه با دبیر فدراسیون و رئیس سازمان لیگ کشتی برگزار کردند و اعتراص خود را کتبی جهت بررسی به فدراسیون ارائه دادند.

هادی حبیبی سرپرست تیم کشتی دانشگاه آزاد بعد از جلسه با مسئولان فدراسیون اعلام کرد منتظر پاسخ آنهاست و اگر امتیازات تیم رعد پدافند ساری به رغم انصراف از لیگ در ادامه پیکارها محاسبه شود، تیم دانشگاه آزاد هم تصمیمی قاطع و جدی برای ادامه کار در لیگ خواهد گرفت. به گفته حبیبی کشتی گیران این تیم به تازگی وارد اردوی آماده سازی برای حضور در مرحله نیمه نهایی شده اند اما هنوز حضورشان در این مرحله قطعی نشده و متولیان باشگاه همچنان منتظر پاسخ فدراسیون کشتی هستند.

اگر مسئولان تیم دانشگاه آزاد بتوانند ادعای خود را اجرایی کنند به عنوان تیم اول گروه در مرحله نیمه نهایی به میدان می‌روند و باید با تیم اترک خراسان شمالی پیکار کنند، اما اگر همه چیز به همان روال قبلی طی شود و سازمان لیگ کشتی زیر بار خواسته مسئولان تیم دانشگاه آزاد نرود، این تیم باید به مصاف تیم بازار بزرگ ایران برود که کار سختی برای صعود به فینال خواهد داشت.

حال با توجه به این مساله می توان پیش بینی کرد متولیان تیم دانشگاه آزاد در صورت نرسیدن به خواسته شان اقدام به انصراف از ادامه رقابتهای لیگ برتر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه دیدارهای نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد که قرار است روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه برگزار شود، تیم بازار بزرگ ایران به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران خواهد رفت و تیم‌های تا ثبت جهانی توس و اترک خراسان شمالی هم با هم به پیکار خواهند پرداخت.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *