زمان برگزاری کلاس‌های آنلاین دانشگاه علامه طباطبایی مشخص شد

به گزارش روز یکشنبه دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد؛ با توجه به استقبال اساتید و دانشجویان از سامانه آموزش مجازی و تعداد بالای کلاس های برگزار شده، لزوم پردازش و بارگذاری کلاس های ضبط شده در سامانه ضروری است.

به همین منظور شرکت پشتیبان، نیازمند زمان لازم برای پردازش کلاس های آنلاین برگزار شده به فایل های قابل بارگذاری در سایت است و این فرآیند زمانی در صورتی امکان پذیر است که در سامانه آموزش مجازی دانشگاه هیچ کلاس  آنلاینی در حال برگزاری نباشد. به همین منظور ساعت برگزاری کلاس های آنلاین شنبه تا چهارشنبه از ۷:۳۰ صبح تا ۲۱ است و از ساعت ۲۱ تا ۷:۴۵ صبح روز بعد کلاس های آنلاین از دسترس خارج می شود.
همچنین پنجشنبه و جمعه نیز امکان برگزاری کلاس های آنلاین به همین دلیل امکان پذیر نیست. اساتید و دانشجویان گرامی دقت داشته باشند این محدودیت ها صرفا مربوط به کلاس های آنلاین است و خود سامانه و امکانات آن ۲۴ ساعته و تمام طول هفته در دسترس است. این روند در تمامی مراکز و دانشگاه هایی که آموزش مجازی داشته و کلاس برگزار شده را ضبط می کنند یک روال معمول است.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۷۱هزار و۶۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴۴۷۴نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز( ۲۴ فروردین) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی ۱۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به ۷۱ هزار و ۶۸۶ نفر رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته۱۱۷ بیمار دیگر مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و از زمان شیوع  این بیماری در کشور تاکنون ۴۴۷۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

جهانپور خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش ها تا کنون ۴۳هزار و ۸۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور  بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و ۳۹۳۰ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: اکنون ۲۶۳ هزار و ۳۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *