زمان آغاز تمرینات ملی پوشان تیراندازی فردا مشخص خواهد شد

زمان آغاز تمرینات ملی پوشان تیراندازی فردا مشخص خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمرینات، مسابقات و رویدادهای ورزشی پس از حدود سه ماه با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا برخی رشته های ورزشی مانند دو ومیدانی، تیراندازی، وزنه برداری، تیروکمان، تنیس روی میز و… می توانند فعالیت های ورزشی خود آغاز کنند.

بدرالملوک کهرنگی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان آغاز به کار تمرینات بانوان ملی پوش تیراندازی گفت: مجوز آغاز تمرینات صادر شده است. فردا دومین جلسه ویدئو کنفرانس را برگزار خواهیم کرد و درباره زمان شروع تمرینات با سرمربیان تیم ملی تصمیم گیری خواهیم کرد.

نایب رئیس بانوان تیراندازی درباره وضعیت تمرینی ملی پوشان در دوران قرنطینه گفت: تیراندازان «دور تمرینی» داشتند. قبل از آغاز سال جدید ملی پوشان پس از بازگشت از مسابقات چند روز استراحت داشتند تا خود را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی هند آماده کنند. ولی با شیوع ویروس کرونا و لغو مسابقات با پیشنهاد سرمربیان تیم ملی اردوها لغو شد.

وی ادامه داد: ملی پوشان تمرینات را در خانه ادامه دادند. اسلحه هر یک از ملی پوشان را برایشان فرستادیم و با دستگاه حس گر و شبیه سازی تمرینات را انجام دادند. در حد امکان نیازهای سرمربیان و بازیکنان را تهیه کردیم تا دور تمرینی داشته باشند.

کهرنگی اظهار کرد: تعویق یک ساله بازی های المپیک شرایط خوبی را فراهم کرد. فردا زمان آغاز تمرینات را مشخص خواهیم کرد چرا که ملی پوشان تمرین با فشنگ را نیاز دارند تا از حالت شبیه سازی خارج شوند.

منبع : مهرنیوز


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *