ریشی ساناک با احتساب پول نقد صندوق بین المللی پول به عنوان کمک به فقرا ، میلیاردها دلار پس انداز می کند

ریشی ساناک با احتساب کمک مالی به فقرا میلیاردها پوند پس انداز می کند. کشورهایی که انگلیس از صندوق بین المللی پول دریافت کرده است.

در حرکتی که توسط دبیران توسعه بین المللی محافظه کار سابق محکوم شده است ، صدراعظم تصمیم گرفته است از سهم بریتانیا در ۶۵۰ میلیارد دلار صندوق جهانی مبارزه با صندوق بین المللی پول برای افزایش سهم تولید ملی هزینه شده برای کمک.

بریتانیا ۲۷.۴ میلیارد دلار (۲۰ میلیارد پوند) به عنوان سهم خود از تخصیص حقوق ویژه قرعه کشی صندوق بین المللی پول (SDR)-دارایی های مالی طراحی شده برای کمک به کشورهای فقیر که در دوران همه گیری مبارزه می کنند-ماه ها پس از تصمیم دولت برای قطع کمک صرف از ۰.۷ تا ۰.۵ درصد از درآمد ملی.

سایر کشورهای ثروتمند به عنوان کمک SDR به بودجه های موجود کمک می کنند ، اما انگلستان به قوانین مورد توافق بین المللی پایبند خواهد بود که اجازه می دهد ۳۰ درصد از وام های مشروط از طریق صندوق بین المللی پول به عنوان کمک در نظر گرفته شود. ONE ، گفت که او انتظار دارد خزانه داری حدود ۷۵ درصد از تخصیص SDR خود را بازیافت کند و احتمالاً در طی چند سال بین ۴ تا ۵ میلیارد پوند پس انداز خواهد کرد.

SDRs یک دارایی ذخیره بین المللی است که توسط صندوق بین المللی پول صادر شده است و می تواند با یکی از پنج ارز مبادله شود: دلار آمریکا ، یورو ، یوان چین ، ین ژاپن و استرلینگ.

به کشورهای عضو مطابق با آنها داده می شود r سهام در صندوق بین المللی پول ، اما صدراعظم گفت چون کشورهای فقیر نیاز بیشتری دارند ، دولت SDR های خود را بازیافت می کند. او در توییتی در ماه فوریه گفت که “به کشورهای کم درآمد کمک مالی بیشتری می کند تا به واکنش و بهبود آنها کمک کند.”. در نشست سالانه صندوق بین المللی پول در واشنگتن در اواخر این هفته ، نحوه بازیافت SDR ها مورد بحث قرار خواهد گرفت.

دو دبیر توسعه بین المللی محافظه کار سابق این تصمیم را محکوم کردند. جاستین گرینینگ گفت: “انگلیس هزینه کمک های خود را از ۰.۷٪ به ۰.۵٪ از درآمد ناخالص ملی کاهش داده است. اگر بخواهیم واقعاً یک بریتانیا جهانی باشیم ، اکنون باید بر روی حداکثر تأثیر بر آنچه باقی مانده متمرکز شویم. سرمایه گذاری کمک که جان انسانها را نجات می دهد و کشورهای شکننده را ثابت نگه می دارد. ” ۰.۷ تا ۰.۵ درصد از تولید ملی ، گفت سوناک باید دوباره فکر کند.

“خزانه داری کاملاً صحیح است که بگوید طبقه بندی این SDR ها تحت بودجه کمک قرار می گیرد ، اما س questionال این است که آیا در بحبوحه همه گیری ، بریتانیا باید در این شرایط استثنایی موافقت کند که باید اضافه شود. ” یک بدهی احتمالی به انگلستان به جای هزینه های واقعی. وی افزود: “این امر بر مزایای افزودن آن به بودجه کمک ها تأکید می کند.”

گرینیل گفت که ساناک باید تصمیم را در بازنگری هزینه ها در پایان ماه لغو کند.

“شوکه کننده است که وزارت خزانه داری در حال برنامه ریزی برای طبقه بندی بخشی از تخصیص SDR ما به عنوان کمک توسعه در خارج از کشور است.” وی افزود: “این شواهد بیشتری است که آنها در حال برنامه ریزی برای کاهش بیشتر بودجه کمک هستند و در مورد نحوه انجام آن شفاف نیستند ، همه اینها به معنای از دست دادن برنامه های نجات بخش برای فقیرترین جهان است.

“حتی وحشتناک تر این است که ما تنها اهدا کننده ثروتمندی هستیم که این پول را به عنوان کمک در نظر می گیریم. به دلیل نحوه کار SDR ها ، این پول به سختی برای مالیات دهندگان بریتانیایی هزینه دارد. این به معنای واقعی کلمه کمک های خیریه را از افراد بسیار نیازمند دور می کند. “

سخنگوی دولت بریتانیا گفت:” انگلستان یکی از اهدا کنندگان اصلی کمک های بین المللی است و امسال بیش از provided 10 میلیارد دلار برای کاهش فقر ، تغییرات آب و هوایی و امنیت بهداشت جهانی. هنگامی که شرایط مالی اجازه دهد ، به هدف ۰.۷ return باز می گردیم. “


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *