رگبارهای بهاری در اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می‌شود

رگبارهای بهاری در اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می‌شود

رگبارهای بهاری در اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می‌شود

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار طی امروز و فردا بر روی استان اصفهان است.

وی افزود: برای امروز در اکثر مناطق استان اصفهان رگبار بهاری و رعد و برق در پیش بینی می‌شود که شدت بارش‌ها در مناطق غربی است.

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان اصفهان تاکید کرد: امروز در اکثر مناطق استان افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید گاهی طوفان لحظه‌ای در مناطق شرقی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.

اختلال در تردد در محورهای مواصلاتی در نیمه جنوبی، شرق، شمال، شمال شرق استان

وی ادامه داد: شکستن درختان فرسوده و کهنسال، امکان آسیب به تأسیسات شهری، کاهش دید افقی به سبب شکل گیری طوفان‌های گرد و خاک محلی، اختلال در تردد در محورهای مواصلاتی در نیمه جنوبی، شرق، شمال، شمال شرق استان اصفهان دور از انتظار نیست.

علی عسگریان بیان داشت: بر این اساس اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات‌های احتمالی، اقدامات لازم در جهت کاهش آسیب‌های احتمالی در محورهای مواصلاتی در نیمه شرقی و جنوب استان اصفهان ضروری است.

کاهش ۱ تا ۳ درجه‌ای دما در اکثر مناطق استان اصفهان

وی با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۱ تا ۳ درجه کاهش خواهد داشت، گفت: روز یک شنبه هوای شهر اصفهان قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، گرد و خاک محلی و رگبار بهاری و رعدوبرق است.

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان اصفهان بیان داشت: روز دوشنبه هوای شهر اصفهان کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید است و روز سه شنبه نیز هوای نصف جهان به شکل قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *