رژه خدمت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس برگزار شد

 

رژه خدمت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار دوم ستاد مجتبی محمدی صبح جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش صبح امروز نیروهای مستقر ارتش در استان هرمزگان هم‌زمان با سراسر کشور رژه خدمت برگزار کردند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: در سال ۵۸ با دستور بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در راستای خنثی کردن تحرکات ضدانقلاب رژه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد تا همه بدانند که نیرویی به نام ارتش موجودیت دارد.

وی بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز کشور به خدمات بهداشتی رژه ۲۹ فروردین به شکل نظامی برگزار نشده است و این رژه به صورت رژه خدمت برگزار می‌شود.

محمدی اضافه کرد: از امروز با لبیک گویی به ندای فرمانده معظم کل قوا رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه ارتش در استان هرمزگان شروع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش با استفاده از امکانات لجستیک و جنگ نوین، امکانات بهداشتی و درمانی ارتش خدمات رایگان به مردم روستاها و مناطق مرحوم ارائه می‌شود.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: امسال رژه یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌مناسبت روز ارتش به‌دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد، اما دلیرمردان ارتش با صدها واحد خودرویی سبک و سنگین مقابله با آلودگی‌های شیمیایی و هسته‌ای که این روزها در خدمت ضدعفونی معابر و اماکن عمومی قرار گرفته، رژه خدمت برگزار کردند.

وی خاطرنشان کرد: رژه این واحدها، صبح امروز در محدوده پشت فرمانداری بندرعباس با نمایش ده‌ها واحد موتوری، خودرویی سبک و سنگین و تجهیزات متنوع رفع آلودگی و ابتکارات جدید این نیرو در حوزه مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

به گفته فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان هرمزگان از ابتدای شیوع ویروس کرونا با بسیج تمامی ظرفیت‌ها وارد میدان شده‌اند که فعالیت‌های آنان طیف مختلفی از اقدامات از جمله ساخت ماسک، ساخت مواد ضدعفونی‌کننده، ایجاد نقاهت‌گاه، ضدعفونی گستره معابر شهری و… را در برمی‌گیرد.


منتشر شده

در

هرمزگان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *