رونمایی از ۴ پروژه در سفر وزیر ارتباطات به استان مرکزی

به گزارش خبرآنلاین  استان مرکزی، محمد جواد آذری جهرمی در پایان سفر یک روزه خود به استان شب گذشته در جمع خبرنگاران گفت : در سفر به استان از ۴ پروژه با اعتبار ۱۷۲ میلیارد تومان که در طول یکسال گذشته در زمینه توسعه ارتباطات شهری و برخی مناطق روستایی خدمات پهن باند و اتصال به شبکه ملی اطلاعات به انجام رسیده بود رونمایی شد.

وی با اشاره به بازدید از  شهرستان‌های ساوه، تفرش و فراهان افزود : در این  بازدید ها در جریان مشکلات باقی مانده در حوزه ارتباطات قرار گرفتیم.

وی در رابطه با  مصوبات این سفر یک روزه گفت: بخشی از این مصوبات به توسعه پوشش جاده‌ای باز می‌گردد. بزرگراه‌های استان به لحاظ پوشش ارتباطی وضعیت خوبی دارد، اما جاده‌های درجه دوم و مهم به لحاظ پوشش مشکل دارند که مصوب شد ظرف سه ماه آینده با سرمایه‌گذاری دولت این بخش از جاده‌ها که عمدتا در مناطق کوهستانی قرار دارد، تحت پوشش مناسب قرار گیرند.

به‌گزارش خبرآنلاین مرکزی، سیدعلی آقازاده نیز در این گفتگو  با اشاره به وظایف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت:  یکی از مباحث در  حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه خدمات در حوزه IT و اینترنت پرسرعت است که یکی از موارد بسیار مهم در جامعه است.

وی عنوان کرد: در زمان فیلترینگ‌تلگرام گفته شده ۲ هزار شغل با فیلتر تلگرام تعطیل می‌شود، این آمار نشان دهنده نقش  IT در جامعه به عنوان فناوری جدید و روز دنیا است که باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا IT زمینه‌ساز ایجاد شغل در جامعه، شهرها و حتی روستاها است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: این یک وظیفه اصلی و ده‌ها وظیفه فرعی سبب تمایز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از دیگر دستگاه‌های اجرایی است، و در دو سال گذشته شاهد اقدامات بسیار خوبی در وزارت ارتباطات بودیم.

وزیر ارتباطات در سفر یک روزه به استان ضمن بازدید از  سه شهرستان ساوه، تفرش و فراهان در یک نشست سه ساعته شورای اداری استان حضور یافت و در ساعت ۲۱ با خبرنگاران گفتگوی کوتاهی داشت. آذری جهرمی ساعت ۲۲  استان را ترک کرد.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

مرکزی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *