جهانی مکانی است بسیار زیبا که پر است از مناطقی برای سفرهای عاشقانه. سایت edreams در مقاله ای برترین مقاصد را برای یک تعطیلات رمانتیک معرفی کرده است. دریاتور در مطلب زیر قصد دارد این مکان های رمانتیک را به شما خوانندگان محترم معرفی کند.

با ما همراه باشید تا با این مکان های عاشقانه بیشتر آشنا شوید؛

رمانتیک ترین مکان های دنیا برای سفر

۱- بالی (Bali)

در این مکان شما حس می کنید که عشق خود تنها افراد روی کره زمین هستید. شب ها را در اقامت گاه های جنگلی که در ارتفاع قرار دارد سپری کنید تا طلوع زیبای آفتاب را از بالای جنگل ها تماشا کنید.

۲- جزیره ایستر (Easter Island)

تماشای غروب آفتاب در ساحل اقیانوس همراره یکی از رمانتیک ترین کارها محسوب می گردد. این جزیره در اقیانوس آرام که در کشور شیلی قرار دارد یکی از بهترین منظره ها از اقیانوس آرام را در اختیار مسافران قرار می دهد.

۳- اوشوآیا، آرژانتین (Ushuaia, Argentina)

بسیاری این شهر را پایان دنیا می دانند. اوشوآیا به جنوبی ترین شهر زمین شهرت دارد و همواره یکی از عاشقانه ترین مکان های زمین بوده. زوج های عاشق یه این مکان می روند تا زندگی خود را از پایان دنیا آغاز کنند.

۴- بانکوک، تایلند (Bangkok, Thailand)

شهری که هیچگاه خواب نمی رود و همواره رستورن ها، بار ها و دیگر مکان های تفریحی در آن باز هستند. عشاق می توانند در شلوغی شهر به تفریح بپردازند و یا با قایق بر روی آب های شهر ساعاتی را به استراحت و آرامش سپری کنند.

۵- شهر نیویورک (New York City)

نیویورک را می توان مقصدی برای تمامی افراد برای سفر دانست. شما می توانید با عشق خود در پارک مرکز شهر قدم بزنید و یا با قایق بر روی رودخانه بروید. در بسیاری از مکان های گوناگون شهر پسری از دختری خاستگاری کرده تا زندگی رمانتیک خود را ادامه دهند.

۶- پاریس، فرانسه (Paris, France)

هر زمانی که لیستی برای معرفی مکان های رمانتیک معرفی گردد نام شهر پاریس در کشور فرانسه در این لیست قرار دارد. این شهر با خیابان ها، کافه های و… همواره یکی از بهترین مکان های زمین برای عشاق بوده است.

۷- لاس وگاس (Las Vegas)

لاس وگاس مکانی پر از هیجان با هتل ها و کازینو های خود یکی از مقاصد محبوب عاشقان در سفر است. شما می توانید در هتل هایی اقامت داشته باشید که تمامی امکانات را برای سپری کردن لحظاتی رمانتیک فراهم کرده اند.

۸- کلیمانجارو (Kilimanjaro)

شاید بسیاری از انتخاب این مقصد در لیست عاشقانه ترین مکان های دنیا تعجب کنند ولی این نکته را فراموش کرده اند که عشاق می توانند رمانتیک ترین لحظات خود را بر بالای بلند ترین قلعه قاره آفریقا سپری کنند.

۹- ونیز، ایتالیا (Venice, Italy)

بر روی آب از زیر ۳۵۰ پل عبور کنید تا انعکاس ساختمان های زیبای ونیز را در آب تماشا کنید و از معماری آن ها لذت ببرید. این شهر شناور با کانال های خود را می توان فقط مناسب عشاق دانست! می توان گفت این شهر بین رویا و واقعیت قرار گرفته است.

۱۰- هونولولو، هاوایی (Honolulu, Hawaii)

اخرین مکانی که در این مطلب قصد داریم به آن اشاره کنیم هونولولو می باشد که با ساحل بی نظیر خود همواره میزبان عاشقان بسیاری از سراسر دنیا بوده.

منبع: