رضایی: بازی بسیار سختی مقابل فینالیست آسیا داریم

به گزارش “ورزش سه”، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس که روز آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: بازی فردا فوق برای ما فوق العاده سخت خواهد بود. پرسپولیس هم بعد از فینال جام باشگاه های آسیا و اتفاقاتی که پیش آمد، به این بازی رسیده است. ما هم مدتی بازی نکردیم. دوباره بازی با گل گهر را داشتیم که شرایط جالبی در آن بازی نداشتیم.

او سپس در مورد پرسپولیس اضافه کرد: ولی فکر می کنم برای بازی فردا پرسپولیس خوب استراحت کرده. بازی با نساجی مازندران را پشت سر گذاشته و با یک روز استراحت شرایط خیلی خوبی خواهد داشت و در خانه بازی خواهد کرد. بازی فوق العاده سختی برای ما خواهد بود.

رحمان رضایی سپس با اشاره به بازیکنان تیم خودش اضافه کرد: بازیکنان ما الان دو هفته ای می شود که بازگشته اند. شرایط بدنی خیلی بهتری دارند. باز ولی یکی دو مورد داریم که بازیکنا ما نتوانسته اند خودشان را برسانند. امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. با این حال پرسپولیس تیم بزرگی است و فینالیست آسیا بوده است.
رحمان رضایی که در فرودگاه و در حین سفر به تهران در مورد این بازی حرف زد و به دلیل ساعت پرواز به این نشست خبری نرسید،  حرف هایش را اینطور خاتمه داد: من فکر می کنم این بازی شرایط خیلی حساسی را برای ما ایجاد خواهد کرد. در جدول هم شرایط خوبی نداریم و می خواهیم شرایطمان را بهتر کنیم. ولی عرض کردم که تیم بزرگی مقابل ما قرار دارد و باید با نهایت تمرکز مقابل این تیم بازی کنیم.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *