راه اندازی پویش هنرمندان با عنوان «بهار دوستی» در چهارمحال و بختیاری

راه اندازی پویش هنرمندان با عنوان «بهار دوستی» در چهارمحال و بختیاری
راه اندازی پویش هنرمندان با عنوان «بهار دوستی» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مجتبی بیگی افزود: در این پویش که  باهدف کمک مؤمنانه به افراد نیازمند طراحی شده قصد داریم تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی بخشی از آلام مردم دردمند و نیازمند را تسکین دهیم.

وی اظهار داشت: هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری از اوایل شروع این بیماری تمام تلاش خود را برای کمک و هم دلی با مردم گذاشته اند و همه آنها در هر شرایط تلاش کرده اند با کمک های جهادی چون ضد عفونی معابر یا تهیه اقلام بهداشتی چون ماسک و غیره کمک حال مردم باشند.

مسئول بسیج هنرمندان گفت: بدون شک هنرمندان استان خود نیز در پیش آمدن این مشکل دچار ضرر و زیان فراوان شده اند و بسیاری از برنامه های هنری آنها لغو شده که باید تلاش کنیم با جایگزین کردن برنامه های دیگر کمک حال هنرمندان استان نیز باشیم.

مجتبی بیگی افزود: کمک های جمع آوری شده با اولویت حمایت از هنرمندانی که معیشت و کسب و کار آنها در شرایط تعطیلی فعالیت‌های هنری و ادبی آسیب دیده است توزیع خواهد شد.

وی نخستین مرحله اجرای این پویش را در هفته اول اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و اظهار داشت: پس از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی، به‌صورت بسته‌های کمک معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

گفتنی است،
هنرمندان و هنردوستان استان می توانندکمک های نقدی خود را به شماره کارت: ۶۲۷۳۸۱۱۱۰۰۱۱۰۸۵۴ و یا شماره حساب: ۱۹۱۸-۴۳-۵۵۵۵۵۵۵۰-۱ نزد بانک انصار واریز و فیش واریزی و نام شهرستان خود را به شماره  موبایل ۰۹۰۳۵۴۹۳۰۵۴ارسال و کمکهای غیر نقدی خود در شهرستانها به اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی و در مرکز استان نیز به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نگارخانه شهید شهرانی ارسال نمایند.

۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *