رانندگان ارتش برای انتقال سوخت به ایستگاه های پیشین مستقر خواهند شد

رانندگان نظامی به منظور تحویل سوخت از طریق دوشنبه به بحران در محل اعزام خواهند شد. پمپ ها همچنان ادامه می یابد. /p>

دولت همچنین اعلام کرد که یک طرح ویزای موقت برای نزدیک به ۵۰۰۰ راننده حمل و نقل مواد غذایی خارجی ، که قرار بود در ۲۴ منقضی شود. دسامبر ، پس از انتقاد از جذابیت رانندگان برای رانندگان ، تا پایان فوریه تمدید می شود. کمبودها و اختلال در زنجیره تامین. هفته ها »، و افزود که در صورت لزوم نخست وزیر باید از پارلمان بخواهد تا با اتخاذ قوانین ، مطمئن شود که قفسه ها در آستانه کریسمس ذخیره می شوند.

یان بلکفورد ، رهبر SNP وست مینستر ، گفت: بوریس جانسون” باید فوراً پارلمان را فراخواند و مذاکرات فرا حزبی برای تعیین گام هایی برای مقابله موثر با بحران برگزیت تشکیل دهد. “

وی افزود: “کمبود شدید نیروی کار ، هزینه های سرسام آور ، قفسه های خالی سوپرمارکت ها ، بحران جاری سوخت و موانع تجاری همه آسیب های جدی و پایداری را در پی دارد.”

دولت روز جمعه اعلام کرد شبی که ۳۰۰ راننده نفتکش در خارج از کشور می توانند” بلافاصله “تحت ویزای موقت سفارشی به انگلستان بیایند که تا مارس ادامه خواهد داشت.

حدود ۴۷۰۰ ویزای دیگر که برای رانندگان حمل و نقل مواد غذایی خارجی در نظر گرفته شده است پس از دوره اولیه سه ماهه تمدید می شود و از اواخر اکتبر تا پایان فوریه ادامه خواهد داشت.

برای کاهش کمبود کشاورزی ، ۵۵۰۰ کارگر طیور اجازه خواهند داشت تا قبل از کریسمس قفسه های سوپر مارکت ها را بوقلمون نگه دارند.

دولت گفته است که این کارگران ، که می توانند از اواخر اکتبر وارد شوند ، می توانند تا ۳۱ دسامبر تحت طرح ویزای موقت بمانند.

اما ویزا نمی یک راه حل بلند مدت باشد ؛ در عوض ، کارفرمایان می خواستند به جای تکیه بر نیروی کار خارجی ، روی نیروی کار داخلی سرمایه گذاری کنند.

دولت اعلام کرد که با صنعت برای یافتن راه حل های بلندمدت برای کمبود راننده HGV و ترغیب افراد بیشتری برای ورود به بخش تدارکات با بهبود حقوق و شرایط.

وزیر بهداشت ، ساجد جاوید ، او گفت وضعیت سوخت در اکثر مناطق کشور “در حال تثبیت” است و ارتش به عنوان “احتیاط” در حال استقرار است.

او صبح شنبه به اسکای نیوز گفت: “من فکر می کنم این درست است که دولت احتیاط کند که از ارتش کمک بخواهد. من فکر می کنم این اقدام درستی است که باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که مردم تمام اعتماد به نفس مورد نیاز خود را دارند.

“من فکر می کنم این امر باعث تثبیت بیشتر وضعیت و اطمینان بیشتر می شود. ”

اما رئیس انجمن خرده فروشان بنزین که نماینده خرده فروشان سوخت مستقل است ، گفت که کمبود سوخت در برخی از نقاط کشور بدتر می شود.

برایان مادرسون گفت که این مشکل “واقعاً بزرگ” در لندن و جنوب شرقی است.

وی به برنامه BBC Today Radio 4 گفت: ” در لندن و جنوب شرقی و احتمالاً بخشهایی از شرق انگلستان ، اگر چیزی بدتر شده بود. اما هشدار داد که تأثیر محدودی خواهد داشت. “این کمک بزرگی است اما از نظر حجم ، آنها قادر به حمل این مقدار نیستند. به ویژه سایتهای مستقل که سایتهای خرده فروشی محله هستند -در لندن و جنوب شرقی بلافاصله شروع به کار می کنند. “

افزایش قیمت جهانی نفت به این معنی است که رانندگان باید انتظار بالاتری داشته باشند. او گفت که قیمت پمپ ها هنگام تأمین مجدد جایگاه های پمپاژ می شود. “انتظار افزایش هر ۱ ، ۲ و یا حتی ۳p لیتر در پمپ را دارید. این سوددهی ندارد. این دلیل واقعی افزایش قیمت عمده به دلایل جهانی است. ” اختلال جهانی در زنجیره تامین وی گفت: این کمبودها بسیار واقعی است. ما شاهد اختلالات واقعی در زنجیره های تأمین در بخشهای مختلف هستیم ، نه فقط در اینجا بلکه در سراسر جهان. تا آنجا که می توانیم. “

فایننشال تایمز گزارش داد که میلیون ها شام کریسمس بریتانیایی با واردات بوقلمونها ذخیره می شوند ، پس از ریچارد گریفیتس ، مدیر اجرایی شورای مرغداری بریتانیا ، به روزنامه گفت تولیدکنندگان بزرگ بریتانیا امسال حدود یک پنجم مصرف خود را کاهش داده بودند زیرا Brexit عرضه نیروی کار ارزان خود را قطع کرده بود.

A

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *