رئال مادرید- دیبالا؛ محال است این انتقال رخ دهد!

رئال مادرید- دیبالا؛ محال است این انتقال رخ دهد!

به گزارش “ورزش سه”، درخشش پائولو دیبالا در مقاطع پایانی فصل باعث شد او در نهایت عنوان بهترین بازیکن سری آ را نیز از آن خود کند. این اتفاق در حالی رخ داد که نام این بازیکن در تابستان سال گذشته در فهرست فروش بیانکونری قرار گرفته بود و پائولو دیبالا فاصله ای تا انتقال به لیگ برتر انگلیس نداشت.

اما حالا او تبدیل به مهره ای مهم و غیرقابل جانشین در یوونتوس شده و اسکای اسپورتس امروز در گزارشی فاش کرد امکان ندارد مدیران باشگاه اجازه جدایی پائولو دیبالا را صادر کنند. در روزهای گذشته اخباری در مورد تمایل رئال مادرید به خرید این ستاره تکنیکی و امکان معاوضه پائولو دیبالا با بازیکنانی چون تونی کروس یا ایسکو مطرح شده بود که به نظر می رسد از اساس به دور از واقعیت است.

در واقع نه رئال مادرید در هفته های اخیر برای جذب پائولو دیبالا اقدام کرده و نه یوونتوس در صورت رسیدن پیشنهاد اجازه جدایی این بازیکن را می دهد. رئال مادرید در این تابستان از نظر مالی شرایط خرید بازیکنی بزرگ و گرانقیمت را ندارد و این مسئله را به زین الدین زیدان نیز اعلام کرده است. به هر حال به نظر می رسد یوونتوس در سالهای آتی حساب ویژه ای روی درخشش پائولو دیبالا باز کرده و حتی احتمالا به زودی او به عنوان کاپیتان بعدی بیانکونری برگزیده خواهد شد.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *