رأی‌گیری در خراسان‌رضوی تا ساعت ۲۰ تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن جعفری در حاشیه ستاد انتخابات استان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حضور مردم در شعب اخذ رأی و بنا به درخواست ستاد انتخابات خراسان رضوی با موافقت وزارت کشور اخذ رأی تا ساعت ۲۰ تمدید شد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: از ساعت هشت امروز فرآیند اخذ رأی در شعب خراسان رضوی را آغاز کردیم و مردم فهیم استان از ساعت‌ها قبل در پای صندوق‌های رأی آماده بودند.

وی افزود: در صبح امروز، شاهد حضور ۵۱ درصدی بانوان و ۴۹ درصد از آقایان بودیم، طبق جمع‌بندی صورت گرفته تا ساعت ۱۶ امروز ۳۴ درصد از واجدین شرایط رأی دادن در خراسان رضوی در انتخابات شرکت کرده‌اند که شامل ۵۰ درصد از آقایان و ۵۰ درصد از بانوان می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی درباره نحوه برخورد با تخلفات انتخاباتی بیان کرد: هیئت‌های بازرسی در حوزه اجرایی انتخابات از قبل مشخص شده‌اند و شماره‌های آن‌ها برای مراجعه به منظور گزارش تخلفات در دسترس همه قرار دارد، ضمن اینکه سربازرس‌هایی از هیأت نظارت بر انتخابات حضور دارند و تخلفات احتمالی را جمع‌بندی و مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

وی در خصوص وضعیت تعرفه‌های شعبه‌های اخذ رأی استان بیان کرد: گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه نداریم اما به محض اینکه هشدار کاهش ۳۰ درصد تعرفه‌ها را دریافت کنیم، تعرفه‌های لازم را ارسال خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *