دیدار مدیران اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با آیت الله فلاحتی

دیدار مدیران اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با آیت الله فلاحتی
دیدار مدیران اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با آیت الله فلاحتی

به گزارش خبرآنلاین از مرکز گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با جمعی از مدیران اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان که در آستانه روز گرامیداشت کارگر برگزار شد به آموزش هدفمند مردم در عرصه تولید تأکید کرد افزود : با توجه به ظرفیت بالای تولید در گیلان نقش آموزش در تولید بسیار پراهمیت است.
آیت الله فلاحتی به ظرفیت تولیدات خانگی در گیلان اشاره کرد و افزود : خانواده های گیلانی خصوصا در خانه های روستایی از ظرفیت محیط خانه ها برای تولید محصولات باغی و صنایع دستی بیشتراستفاده کنند.
وی به ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی تأکید کرد و گفت : این سبک زندگی استفاده بهینه از سرمایه را ترویج می دهد و مخالف هدر رفت سرمایه هاست.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دولتمردان در همه جوامع با مشکلات قشر کارگر روبرو هستند خطاب به مسئولان گفت : برای رفاه حال کارگران در کنار این قشر باشیم و از هیچ تلاشی برای رفاه حال این قشر دریغ نکنیم.
عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان نیز از عملکرد این اداره کل در یک سال گذشته گزارش داد و گفت : در دوره شیوع بیماری کرونا برای کارگرانی که بیکار شدند بیمه بیکاری در نظر گرفته شد و برای واحدهای تولیدی نیز تمهیداتی از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر گرفته شده تا آنها همچنان به تولید خود ادامه دهند.

۴۸

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *