دومین کنگره بین المللی « مدیریت هوشمند در فضای کسب و کار  و اقتصاد شهری »

دومین کنگره بین المللی « مدیریت هوشمند در فضای کسب و کار  و اقتصاد شهری »
دومین کنگره بین المللی « مدیریت هوشمند در فضای کسب و کار و اقتصاد شهری »

به گزارش روابط عمومی موسسه «عصر گفتگوی قلم »،دغدغه این روزهای اکثر کارآفرینان،صاحبان شرکت ها و اصناف، مدیریت  درست وتاثیرگذار کسب و کار  به شیوه هوشمند است که بتوانند با توجه به شرایط حساس جهانی ، ناشی از تاثیرات منفی کرونا ویروس بر اقتصاد داخلی و جهانی، بهترین بازدهی را داشته باشند؛ ورشکستگی ، عقب ماندن از رقبا و مواردی دیگر از دیگر دغدغه های جدی ای به حساب می آید که لازمه ی مواجهه با آن تنها کسب دانش روز و استفاده از توصیه و راهکار های مهم کارشناسان و اساتید فن است.
بر همین اساس ، موسسه « عصر گفتگوی قلم » در چنین شرایطی ، با فراهم کردن زیرساخت های لازم و البته با کیفیت جهانی ، برای برگزاری آموزش های آنلاین ، اقدام به برگزاری دومین کنگره بین المللی « مدیریت هوشمند در فضای کسب و کار  و اقتصاد شهری » می کند.
بخش نخست این کنگره ،روز شنبه مورخ ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ راس ساعت ۱۵ بعدظهر به وقت ایران، در قالب ورکشاپ آموزشی به  صورت آنلاین و با حضور اساتید علمی و برجسته دانشگاه « آیدین ترکیه » از جمله دکتر « هاکان اُکای » و نیز با حضور مشاور و مدرسین کسب و کار داخلی از جمله ، نیما کیمیایی  و مهندس محمدرضا حسینیان برگزارمی گردد.
همچنین بخش دوم این کنگره که شامل برگزاری نمایشگاه جانبی جهت معرفی آخرین دستاوردها و خدمات مجموعه هاست ، با حضور فعالین حوزه های مربوطه ، در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می گردد . معرفی و تجلیل از مجموعه ها نیز پس از انجام مراحل ارزیابی و کارشناسی در اختتامیه این کنگره، صورت می گیرد.
گفتنی است جهت هماهنگی و ثبت نام در دوره ، با شماره ۰۹۱۹۸۰۰۰۷۰۵ تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *