دولت نمی‌تواند نام خوبی بجا بگذارد/لحظات حساس از تدبیراستفاده نشد

دولت نمی‌تواند نام خوبی بجا بگذارد/لحظات حساس از تدبیراستفاده نشد
دولت نمی‌تواند نام خوبی بجا بگذارد/لحظات حساس از تدبیراستفاده نشد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر رضا واعظ آشتیانی فعال سیاسی اصولگرا و عضو اسبق شورای شهر تهران در گفتگو با یک روزنامه اصلاح طلبِ آرمان ملی درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: عملکرد مجلس و دولت در سال منتهی به انتخابات یکی از اساسی‌ترین وزنه‌هایی است که نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ به آن وابسته خواهد بود.

وی افزود: در زمان حال آنچه مردم از عملکرد دولت و مجلس مشاهده می‌کنند برایشان راضی‌کننده نیست. از نگاه عامه مردم و جامعه این عملکرد مثبت نبوده است و مردم آن را در زندگی خود احساس نکرده‌اند.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم در وهله اول به سفره و معیشت خود نگاه می‌کنند که این روزها به هیچ‌وجه حال خوبی ندارد. بنابراین احتمال اینکه مردم نسبت به نامزدهای همسو با دولت یا برخاسته از کابینه دوباره اعتماد کنند، بسیار کم است.

آشتیانی با بیان اینکه مردم وضعیت نابسامان اقتصادی را از چشم دولت می‌بینند اظهار داشت: دولت به خصوص در ماه‌های اخیر در لحظات حساس متأسفانه از تدبیر خود استفاده نکرده است و این خلأ سبب شده مردم نیز امید خود را از دست داده و حتی بدبینی و بی‌اعتمادی نیز در میان آنها گسترش یابد.

وی تاکید کرد: دولت اگر با این روش به عملکرد خود ادامه دهد قطعاً پس از کرونا نیز با چالش‌ها و بحران‌های زیادی دست‌وپنجه نرم خواهد کرد به نحوی که علاوه بر اینکه نمی‌تواند از نامزدهای همسو دفاع کند بلکه نام خوبی از خود نیز نمی‌تواند در میان مردم به جا گذارد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه این روزها دولت تصمیمات مناسبی اتخاذ نمی‌کند افزود: مردم احساس می‌کنند این تصمیمات به نحوی توهین به آنها محسوب می‌شود که پر رنگ‌ترین آنها در روزهای اخیر اختصاص وام یک میلیون تومانی با سود ۱۲ درصد است که عملاً سبب شده است بسیاری از مردم ناامید شوند.

واعظ آشتیانی گفت: دولت باید در شرایط بحرانی کمک‌های بلاعوض به مردم کند. اگر مردم در عرصه مبارزه با کرونا حضور نداشتند، امروز دولت با بحران‌های بزرگ‌تری مواجه می‌شد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *