دمای سیستان و بلوچستان ۶ درجه گرمتر می شود/ بازگشت دماهای ۴۰ درجه ای در شمال استان

 به گزارش خبرآنلاین،علی ملاشاهی اظهار داشت: با کاهش جریانات شمالی و بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی  از امروز روند افزایش دما در نیمه شمالی استان آغاز می شود به طوریکه انتظار می رود در برخی مناطق دمای هوا تا شش درجه گرمتر شود.
وی ادامه داد: زاهدان نیز در روزهای آینده شاهد افزایش دمای هوا می شود به طوریگه پیش بینی می شود دمای این شهر به محدوده ۳۶ درجه سلسیوس برسد.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: در زابل و برخی نواحی شمال استان نیز انتظار می رود دمای هوا در جمعه پیش رو به بیش از ۴۰ درجه سلسیوس برسد.
ملاشاهی خاطرنشان کرد: این شرایط در حالی است که برخلاف مناطق نیمه شمالی استان، هوای نیمه جنوبی در روزهای آینده خنک تر پیش بینی می شود.
وی در بخش دیگری در باره وزش بادهای ۱۲۰ روزه  گفت: از بعدازظهر دیروز از شدت وزش باد در شمال استان کاسته شده است و انتظار می رود این شرایط تا یکشنبه هفته آینده ادامه داشته باشد.
این مسئول در بخش دیگری به شرایط جوی نواحی جنوب استان پرداخت و افزود: در سواحل غربی استان در برخی ساعات روز وزش باد و گردوخاک  پیش بینی می شود. دریای عمان نیز به نسبت آرام ارزیابی می شود.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

سیستان و بلوچستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *