دستور پخت نایجل اسلیتر برای تارت انجیر و پیاز قرمز و قرقاول کباب شده با سیب و سیب

Wاکنون در قلب پاییز هستند، تقریباً زمان آن است که دیگ سوپ چدنی از قفسه پایین بیاید. خوراکی های فصلی نیز وجود دارد – پرندگان شکار و شاه بلوط، سیب های قرمز درخشان و انجیر به رنگ بنفش و لطیف مانند کبودی.

این هفته یک شام درست کردم – جشنی از انواع قرقاول کباب شده در قابلمه و سیب های قرمز مایل به قرمز، پرنده هیچ کدام را خیلی حرفه ای نتراشید و با سس سوپی از سیب، بیکن و مریم گلی سرو می شود.

زمان آن است که به دنبال خوراکی‌های فصلی، پرنده‌های سرخ‌رنگ و بازی‌های بال قرمز باشید سیب و انجیر بنفش و لطیف مثل کبودی

خوب است، اما تقریبا بهتر است t سوپ را که از لاشه آن روز بعد درست می کنیم، گوشت را از استخوان جدا کرده و با پیاز، هویج و کرفس و یک دسته آویشن و بوته تفت داده شده است. یک مشت عدس قهوه‌ای کوچک ریختیم که سوپ را تبدیل به یک وعده غذایی کرد.

انجیرها که تقریباً غیرممکن بود در مقابل آن مقاومت کنند، در جعبه‌های شیرینی ترد با پیاز و کرم فریشه پخته شدند. . ما آنها را قبل از ورود قرقاول پختیم و آنها را گرم خوردیم، همانطور که ممکن است یک کیش لورن، قبل از پرنده. دو نفری که باقی مانده بودند برای روز بعد به عنوان غذای جعبه ناهار کار کردند.

ترت های انجیر و پیاز قرمز

چیزی به خصوص رضایت بخش وجود دارد. در مورد داشتن یک شیرینی کوچک برای خود. این شیرینی قبل از استفاده در قالب های تارت، برای ۲۰ دقیقه در یخچال قرار می گیرد و کمتر در حین پخت جمع می شود. مراقب باشید که فیلینگ روی لبه تارت ها نریزد زیرا به قالب ها می چسبند. ۶

کره ۱۰۰ گرم
آرد ساده ۲۰۰ گرم
درست می کند زرده تخم مرغ ۱
آب کمی

برای پر کردن:
پیاز قرمز ۲ عدد بزرگ (یا ۳ عدد متوسط)
کره ۴۰ گرم
انجیر ۲۰۰ گرم
creme fraîche ۲۰۰ متر
زرده تخم مرغ ۱

شما به ۶ قوطی تارتلت با ته گشاد به عرض ۸ سانتی متر و عمق ۳ سانتی متر نیاز دارید.

شیرینی را درست کنید: آرد را در غذاساز بریزید، کره را اضافه کنید و یک دقیقه یا بیشتر آن را تا زمانی که خرده های درشتی به دست آورید، بپزید. زرده تخم مرغ و مقداری آب به آن اضافه کنید تا به خمیری سفت تبدیل شود. (من با ۱ قاشق غذاخوری شروع می کنم و چند قطره دیگر اضافه می کنم تا خمیر قابل کنترلی به دست بیاید.)

خمیر را از دستگاه خارج کرده، خیلی مختصر روی تخته آردپاشی شده ورز دهید، سپس آن را به صورت گرد درآورید، در کاغذ آشپزخانه بپیچید و به مدت ۲۰ دقیقه در یخچال قرار دهید.

فر را روی دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد بر روی گاز ۴ قرار دهید. سپس اجازه دهید در کره با حرارت ملایم بپزند تا کاملا نرم شوند. هر از گاهی آنها را هم بزنید – احتمالاً ۲۰ دقیقه طول می کشد. به آنها زمان دهید تا براق و کمی مربا شوند. آنها را از روی حرارت بردارید. انجیرها را به قطعات کوچک خرد کنید، سپس با کرم فریشه داخل پیازها بریزید. زرده تخم‌مرغ را با چنگال هم بزنید و داخل مخلوط هم بزنید و کمی نمک و فلفل بزنید.

قالب‌های تارت را کمی کره بمالید و روی سینی فر قرار دهید. خمیر را نازک باز کرده و ۶ دیسک به قطر تقریبا ۱۵ سانتی متر برش دهید. از دیسک ها برای پر کردن قالب های تارت استفاده کنید و شیرینی را به آرامی به گوشه ها فشار دهید. برای جلوگیری از لیز خوردن یا بلند شدن شیرینی، در هر کیسه تارت یک تکه کاغذ به همراه لوبیا قرار دهید. به مدت ۲۰ دقیقه بپزید، سپس سینی قالب های تارت را از فر خارج کنید، کاغذ و حبوبات را بردارید، سپس قالب ها را به مدت ۳ یا ۴ دقیقه در فر برگردانید تا در اثر لمس خشک شوند.

ارزش این را دارد که تارت ها را با دقت در قالب هایشان شل کنید تا پس از پر شدن و پخت راحت تر جدا شوند. فیلینگ را هم بزنید سپس با قاشق داخل تارت ها بریزید. ۳۰-۳۵ دقیقه دیگر بپزید، آنها را از فر خارج کنید و ۱۰ دقیقه قبل از سرو بگذارید استراحت کنند.

قرقاول را با سیب و سیب سرخ کنید

 با به خدمت گرفته می با سس سوپی از سیب، بیکن و مریم گلی: قرقاول کباب شده با سیب و سیب.
>=”dcr-d73nb7″>”با سس سوپی از سیب، بیکن و مریم گلی سرو می شود”: قرقاول کبابی با سیب و سیب. عکس: جاناتان لاوکین/The Observer

به نظر من حتی چاق ترین قرقاول هم فقط به ۲ نفر غذا می دهد، اما وقتی از استخوان ها برای سوپ استفاده می کنید ارزش خوبی پیدا می کنند. بیکن – یا اگر ترجیح می دهید پانستا – نه تنها برای طعم، بلکه برای چربی آن وجود دارد، که قرقاول ها تمایل به کمبود آن دارند. به طور مرتب پیشرفت پرندگان را در فر بررسی کنید، اما من متوجه شدم که اشتباه در پختن بیش از حد، نتیجه آبدارتری دارد. ۲ سرو

قرقاول ۲
کره ۳۰ گرم
۶، برش‌شده به طول‌های کوتاه، یا مکعب‌های کوچک پانستا
پیاز ۲، متوسط
سیدر خشک ۲۵۰ میلی لیتر
برگ بو ۲
برگ مریم گلی ۳ یا ۴
سیب ۴-۶ عدد کوچک و ترش

فر را با دمای ۱۶۰ درجه سانتیگراد/گاز ۳ از قبل گرم کنید. قرقاول ها را با نمک و فلفل سیاه مزه دار کنید. پیازها را پوست گرفته و تقریباً خرد کنید. کره را در یک قابلمه عمیق یا ظرف تفت داده شده روی حرارت ملایم ذوب کنید، بیکن یا پانچتا را اضافه کنید و چند دقیقه تفت دهید تا چربی آن طلایی شود، سپس پیازها را اضافه کنید و تا زمانی که طلایی نرم و کم رنگ شود ادامه دهید. از ماهیتابه بردارید و کنار بگذارید.

قرقاول ها را به تابه معرفی کنید، اجازه دهید همه طرف ها رنگ شوند و در صورت لزوم آنها را داخل چربی برگردانید تا طلایی شوند. آنها را بیرون بیاورید و با بیکن کنار بگذارید.

سیدر را در ماهیتابه بریزید و بگذارید بجوشد و آب میوه هایی که کف آن کاراملی شده است را با هم مخلوط کنید و سپس آن را برگردانید. بیکن، پیاز، قرقاول و هر گونه آب آشپزی که در تابه ریخته شده است.

هر سیب را با چاقو به وسط آن بکوبید – از شکافتن آنها در فر جلوگیری می کند. بو، برگ‌های مریم گلی و سیب‌ها را به تابه اضافه کنید، سپس با درب بپوشانید، در فر قرار دهید و حدود ۵۰ دقیقه بگذارید تا برشته شود.

آزمایش پخت – گوشت باید آبدار، داخل آن خیلی کمی صورتی و پوست آن طلایی کهربایی باشد. آن را از فر خارج کرده و در حالی که در آن را پوشانده اید به مدت ۱۰ دقیقه کنار بگذارید تا استراحت کند.

پرنده ها را با سیب ها و آب ماهی تابه سرو کنید. مواد معطر موجود در قلع باید دارای روح عمیق سیبی از پاییز باشند.

Nigel را در توییتر دنبال کنید @NigelSlater


منتشر شده

در

آشپزی, بین الملل, فرهنگ و هنر, مهارت های زندگی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *